Details onderdelen komen niet voor in een Solidworks 2022 assemblage

Hallo, ik heb een probleem met solidworks 2022 3D-assemblages, sommige detailonderdelen verschijnen niet of zelfs niet alle onderdelen verschijnen? Ik moet elk onderdeel van de assemblage openen, vervolgens laten verwijderen en terugplaatsen in het detailgedeelte, opnieuw opbouwen en opslaan, zodat de onderdelen weer verschijnen!! En deze manip moet elke keer worden gedaan als een vergadering wordt geopend, als je informatie over het onderwerp hebt, zou het super cool zijn! Bedankt

Hallo

Ik heb dit probleem ook met 2022/SP5. Dit was mij nog nooit overkomen met de 2021

1 like

Op 1 precieze assemblage of alle assemblages? Een screenshot om het probleem te laten zien?
Het is niet gemakkelijk te beantwoorden zonder een minimum aan informatie.
Probleem van niet-compatibele grafische kaart of andere om te zien volgens symptoom.

2 likes

Hallo;

Waarschijnlijk een probleem met de grafische kaart (stuurprogramma)?
Opent u uw assemblage in opgelost of licht?
De "Verbeterde grafische prestaties..." in het menu Prestaties is aangevinkt?
Zo ja, wat gebeurt er als u deze optie uitpakt?
Wat zegt de Solidworks RX-diagnose?
Komen uw "onzichtbare" componenten uit een bibliotheek? Zijn ze alleen-lezen? In een lagere versie van Solidworks? Zijn dit "Solidworks" of geïmporteerde componenten (STEP, IGES...)

Zoveel vragen...

Opmerking voor het beheer van het forum: Je moet echt gaan nadenken over het maken van een "FAQ" voor dit soort ultrafrequente en terugkerende problemen...

Vriendelijke groeten.

2 likes