Hallo
Kan iemand mij helpen met het tekenen van een montage. Ik leg de samenstelling uit omdat het slechts 2 stukken heeft die elk bestaan uit een bepaald aantal plaatwerkvouwen allemaal naam, maar daarnaast heeft het verschillende configuraties die verband houden met hun grootte voorbeeld: A: 200 x 300 dan B: 500 x 800 die de afmetingen van de onderdelen vouwen duidelijk. Ik heb mijn plannen voor de productie kunnen uitwerken, tot nu toe ben ik aan het managen.
Mijn onderdelen zijn aangepast zoals het hoort, maar ik moet nu bestellen, ik moet elk stuk eruit halen, anders benoemen in DWG en PDF;
Configuratie A: Plaat-1A 200 mm
Configuratie B: Plaat-1B 500 mm
Maar ik kan niet vinden hoe ik het plaatwerkonderdeel voor elke configuratie moet noemen, zodat automatisch bij het tekenen, of het nu voor het uitgevouwen plaatwerk is of voor de stuklijst, het onderdeel de juiste naam krijgt. Idealiter, als je weet hoe je de juiste hoeveelheid moet geven, omdat één zorg niet genoeg is, heb ik het stuk nodig om te vermenigvuldigen in verhouding tot een bepaalde hoeveelheid.
Ik sluit de vergadering in