Ik ben nieuw op dit forum. Het doel van mijn project is om een tandwiel te maken dat wordt aangedreven door een Excel-bestand. Ik heb dit project op mijn computer uitgevoerd. Het blijkt dat ik dit bestand op een andere computer wilde openen, maar dat sommige functies niet zijn bijgewerkt (ik heb de bijbehorende foutmeldingen aan u bijgevoegd). Ik zou graag willen weten hoe ik ze kan bijwerken?
Dit is inderdaad een waarschuwingsbericht van CATIA.
De enige oorzaken en gevolgen die ervoor kunnen zorgen dat openen op een andere computer een update PB veroorzaakt:
Dit komt omdat het CATIA-bestand niet het juiste Excel-bestand te zien krijgt.
De versie van CATIA op de nieuwe computer is recenter (het zou een gebrek aan skin zijn om het bestand op een eerdere versie te hebben gemaakt, terwijl de hogere versie een PB corrigeert dat een update van het bestand vereist).
Het blijkt dat de versie van catia hetzelfde is als op de andere computer, namelijk de V5R21-versie.
Ik zit momenteel op de technische school. Het blijkt dat ik mijn project op mijn computer heb uitgevoerd en toen ik mijn project op de computers van mijn instelling wilde openen, verscheen dit probleem.
Ik voeg zowel het catia-bestand als het bijbehorende Excel-bestand toe.
De PB komt naar mijn mening niet uit Excel, hoewel ik (de .xlsx) liever in .xls blijf.
Voordat het wordt geopend, is het al standaard, het is te zien op Windows zonder het bestand te openen, de miniatuur toont het rondsel in rood (update standaardkleur in CATIA).
In video, de sequentie om de verloren referenties van Fills 1 en 2 opnieuw te verbinden