Vergelijkingen voor pilotassemblage

Hallo

Ik zou gewoon willen weten of het mogelijk is om eenvoudige vergelijkingen te integreren in het Excel-bestand dat automatisch wordt gegenereerd door de Pilotassembly.

Concreet zou ik willen dat de Ø van een deel gelijk is aan de Ø van een ander deel van deze assemblage... Ik heb mijn basis Excel-formule in de betreffende cel gezet: =E119, maar toen ik de wijziging startte, werkte deze formule niet...

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden

Julian

Hallo

Waarom bewerk je de afmeting niet in de assemblage en dan doe je = en je klikt op de functie met de andere Diam zodat de afmeting verschijnt en dan klik je erop. Ze worden dus met elkaar verbonden.

2 likes

Idem, waarom zou je aandringen op het doorlopen van Excel als het basvergelijkingssysteem hetzelfde doet?

2 likes

Hallo bedankt voor je antwoorden, ik vond het gebruiksvriendelijker om door Excel te gaan, alle functies, afmetingen ... zijn beschikbaar en leesbaar op het scherm. Als het niet kan, jammer, dan doe ik het direct in de asm.

Maak indien mogelijk gewoon een Excel-bestand in de assemblage en vervolgens doe je het zoals in een onderdeel door de afmetingen te selecteren.

2 likes

Hoe maken we dit Excel-bestand?

Ik zal je mijn aanpak uitleggen, het zal je helpen begrijpen waar ik heen wil.

Ik ontwerp UV-reactoren, deze reactoren zijn oneindig aanpasbaar naar goeddunken van de klant

Lichaams-Ø (DN150 tot DN700), Inlaat-/uitlaatkraan Ø (DN40 tot DN450), Aantal lampen (1 tot 48), Oriëntatie etc etc... De verkopers vragen me dagelijks om deze of gene configuratie en het kost me veel tijd. Ik heb de presentatie van Driveworks bijgewoond, maar deze oplossing zal te veel tijd vergen (naast dat het erg duur is) voor de implementatie, dus wendde ik me tot de pilotassembly die mij geschikt leek.

Mijn oorspronkelijke idee was dan ook, via de excel van de pilotassemblage om mijn volume te genereren en vervolgens dankzij de smartdrawing module de tekeningen automatisch te genereren.

Ik geef je het beeld van een reactor die kan worden aangepast om te zien hoe het eruit ziet.

rea-1lampe.png

Heb je geprobeerd het formaat van de cel in pilot Assembly te wijzigen,

Anders kunt u een verzoek indienen om ondersteuning door een ticket te openen, zij zijn degenen die deze software ontwikkelen, zij zullen u snel antwoorden of het mogelijk is of niet!

Om dit te doen, kunt u een ondersteuningsmenu gebruiken en vervolgens een ticket openen.

Kijk en zie, het zou je moeten helpen

1 like

Hallo, het is ook mogelijk om de gaten in de assemblage te maken door te vragen om de functie naar de onderdelen te propageren. op deze manier zijn de 2 Øs identiek en perfect uitgelijnd.

Moge de kracht met je zijn.

obiwan.jpg
2 likes

Hallo, bedankt voor je antwoorden, ik zal waarschijnlijk al je oplossingen mixen om mijn doelen te bereiken. De families van onderdelen, de gaten in de context en kunnen de piloot assemblage zijn.

1 like

Hallo

U kunt ook een Excel-bestand van de artikelfamilie maken waarvan de referenties van de daarin gemaakte configuraties identiek zijn voor de verschillende onderdelen, dan hoeft u dit Excel-bestand alleen maar aan deze onderdelen te koppelen.

3 likes

Ja, ik zal het waarschijnlijk in de eerste plaats proberen door de families van onderdelen, het is waar dat het een functie is die veel dingen mogelijk maakt. De sleutel is nu om de tijd te vinden om het te doen:)

Nogmaals bedankt voor uw deelname