De 3 waarden die u aangeeft, worden beschouwd als dimensies en kunnen daarom worden beheerd door uw Excel-bestand. Ik zie het probleem niet. Voer gewoon de bewerkingen uit in de Excel-cellen .
Goedenavond, als deze waarden als kansen worden beschouwd, wat zijn dan de labels van het Excel-bestand? Voorbeeld: Ik heb een cirkelvormige herhalingsfunctie die ik "REPCIR" noem, om te verwijzen naar de parameter "aantal voorvallen" van de "REPCIR"-functie, hoe moet de Excel-koptekstcel worden gelabeld?
Als je in het Excel-bestand bent, klik je in het genoemde vak en je hoeft alleen maar op de cirkelvormige herhalingsfunctie van je stuk te klikken en daar verschijnen de afmetingen, dan klik je op het nummer en het is ingesteld of je kunt de functie hierboven bewerken waar je het nummer hebt ingevoerd, er zal een adres zijn zoals répétition@...; U kopieert en plakt het in het Excel-bestandsvak om de link te maken.
Hier is een afbeelding vastleggen met de Excel-tabel en de afmetingen. Als u de oproepnummers hebt hernoemd voordat de onderdeelfamilie werd gemaakt, krijgt u deze namen in plaats van D1, D2,... van mijn voorbeeld.
PB opgelost, door te klikken op Tools/Vergelijkingen... "Zijaanzicht", we kunnen de labels van de functies zien. In dit geval waren de labels die ik zocht D1@.. en D3@..
Ik heb mijn jonge mensen gevonden, zoals ze thuis zeggen! Bedankt