Beperking Driver

Hallo 

Op 2 sets heb ik bewegingsstudies uitgevoerd met de functie "constraint pilot"

Aangezien ik deze bestanden niet  kan openen, heeft u dit soort problemen ondervonden?  (zie bijlage)

pb_solid.png

Hallo

Welke versie van SW heb je?

Er is geen reden voor een functie om te voorkomen dat het bestand wordt geopend. Aan de andere kant, als eenmaal geopende stuurprogramma's van beperking niet werkten, zou het een andere zaak zijn.

Ik ben sinds de 2018 van pb nooit meer tegengekomen met de "constraint driver" functie).

Als je je bestand wilt posten, zal ik je vertellen of het ook in mijn plaats banaan gaat, want als het in mijn geval werkt, zou het probleem in een andere richting zijn.

Vriendelijke groeten

PS: Ik vraag naar het versienummer omdat ik met de sp0 van 2019 veel problemen had met de bestanden en vooral met de vroegtijdige sluiting van SW die regelmatig crashte. Met SP1 komen crashes minder vaak voor, maar semi-locks van bestanden komen vaak voor, wat ik van 2017 tot 2018 nooit heb gehad. Het is duidelijk dat de hotline totaal incompetent is om de PB op te lossen of zelfs terug te brengen naar de VS.

1 like

Ik ben SolidWorks  2017  

1 like

kunt u uw bestanden posten?

Ik zal je vertellen wat er op mijn machine gebeurt!

je moet stuk voor stuk importeren??

base.sldprt

Hallo

In solidworks

1. Wanneer de assemblage is geopend Do ==> Bestand
  2. Samenstelling om mee te nemen (of Pack and go) afhankelijk van de versie die je hebt.
  3.  Vink alleen "opslaan in een ZIP-bestand" aan op het bureaublad of ergens anders waar u zeker weet dat u het gemakkelijk kunt vinden.
  4. Ga terug naar het forum en selecteer onder het antwoordbericht de optie Bladeren
  5. Selecteer het bestand en valideer
  6. Het duurt een paar seconden met een geanimeerde GIF (die eruitziet als een peristaltische pomp)  en het klassieke bericht, dat het bericht in orde is

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo 

Ik hoop dat  je het bestand kunt openen, ik kan het niet meer

Veel succes en bedankt

Paschalis

assemblage_proto_22.7z

Hallo

Het lukt me om je onderdeel met de naam "base" te openen, maar het zip-bestand is beschadigd en daarom onmogelijk te openen

Vriendelijke groeten

Hallo Pascal

Je hebt de instructies om ons de bestanden te sturen niet gerespecteerd.

Als je alleen het ASM-bestand opstuurt, zal het nooit werken, je moet alle onderdelen bevestigen zonder uitzondering van de montage.

Dus zodra uw ASM-bestand is geopend in solidworks en u de Pack and Go-instructie toepast, biedt u automatisch de ASM plus alle andere bestanden.

Inpakken en wegwezen (of take-away comp, het is hetzelfde), onderhoud de links tussen alle stukken alsof je op je machine zit met alle links.

Als u de procedure volgt, kunnen wij u zeker helpen.

Vriendelijke groeten