Op dit moment ben ik bezig met het opzetten van de CAD van een plasma snijtafel. Wanneer ik een bepaalde lengte bereik (bijvoorbeeld wanneer ik van 4m naar 2m ga), wil ik dat sommige van de gevallen van een herhaling worden verwijderd. Het kan ook een verwijdering zijn van een lichaam dat in werking treedt of het aantal herhalingen dat verandert en de afstand ertussen die wordt gewijzigd. Ik gebruik momenteel de artikelfamilies met Excel en er moet een manier zijn om er een functie op te zetten, bijvoorbeeld: =if(b8<6; "onderdrukken"; "unsuppress") maar ik weet niet hoe ik dat moet doen, want als we de suppress en de unsuppress daadwerkelijk zien verschijnen, lijkt de link met excel te verbreken.
Mercdi voor degenen die in staat zullen zijn om het raadsel op te lossen!!
Deze truc werkt inderdaad, maar hij wordt toegepast in de vergelijkingen van vaste werken en niet in de families van onderdelen... Ik ga de test later doen om te zien of het kan worden toegepast in Excel.
@centor
Dit ding werkt niet, de link met solidworks verbreekt. Je kunt inderdaad de S of de NS zien, maar het heeft geen effect... Ik stuur je een youtube-link zodat je het binnenkort kunt zien.
Waarom niet de lengte (4 of x m), om het aantal herhalingen (van het lichaam of de functie) aan te geven in een vergelijking als Nrep = Ent[(L-2xDbord)/E]
iets dergelijks (om te controleren met de geschiedenis van +/-1 van de herhaling).
Dit maakt het gebruik van andere lengtes mogelijk.