Plaatsing van verzonken schroeven in de gereedschapskist

Hallo

Als ik verzonken schroeven uit de gereedschapskist plaats, is de eerste correct gepositioneerd, maar de andere hebben de neiging om om te draaien en ik weet niet hoe ik ze elke keer correct moet positioneren

Is er een truc om het correct te positioneren?

Bedankt.

Hallo Pascal,

Het is inderdaad een bug die al heel lang bestaat.

Voor je voorbeeld, plaats je eerste schroef dan gebruik je de functie "component herhaling gedreven door een herhaling", daar in je voorbeeld heb je een bestaande herhaling op een groen deel.

En dat is het; Vriendelijke groeten.

AR.

2021-06-21_113149.jpg
3 likes

Bedankt

Het is geen herhaling, er zijn gaten elders dan in de uitlijning, aan de andere kant heb ik een schets toegevoegd (in sparrenhout op de bijgevoegde schermafbeelding) met stippen op elke schroefpositie en ik heb "componentherhaling gedreven door een schets" gebruikt en het doet het goed.

Maar dit gezegd hebbende, dank u voor uw antwoord, het zou inderdaad hebben gewerkt met een herhaling die werd aangedreven door een andere herhaling

Als de bug al lang bekend is, zou het tijd zijn voor de ontwikkelaars om ermee aan de slag te gaan... Voordat ze elk jaar verbeteringen aanbrengen, moet je ze laten beginnen met het oplossen van bugs, dat zou het minste zijn wat ze kunnen doen. :-)

Fijne dag.

2 likes

Goedenavond

Inderdaad, met een gecontroleerde schets werkt het, maar wees voorzichtig met een gecontroleerde schets maakt ook de functie bug.

Het beste is dan om een boorfunctie te maken door alle gaten te dimensioneren, daar zou het het moeten doen met minder risico op bug...@+.

Goedenacht.

A.R

1 like