Hallo, ik wilde weten of het mogelijk was om gedimensioneerde tekeningaanzichten te maken in 3DVIA COMPOSER.
Door dimensies toe te voegen, worden lijnen toegevoegd die de kwaliteit van de weergave bederven
Vriendelijke groeten
Hallo, ik wilde weten of het mogelijk was om gedimensioneerde tekeningaanzichten te maken in 3DVIA COMPOSER.
Door dimensies toe te voegen, worden lijnen toegevoegd die de kwaliteit van de weergave bederven
Vriendelijke groeten
Hallo
Voor mij is dit helemaal niet het doel van Composer, dat een technisch communicatiemiddel is en geen ontwerptool. Er zijn geen dimensioneringstools in Composer, alleen meettools.
Ik denk dat een goede tekening alleen kan worden gemaakt door een CAD-software!
Wachten op andere meningen;)
@+
Hallo
Ok dat is anders, ik denk dat we door te spelen met de eigenschappen van de metingen een zeer bevredigend resultaat kunnen krijgen.
Heb je een voorbeeld om te begrijpen wat er mis is met jou?
@+
Dank je wel Coyote
Hier is een voorbeeld. De kleine verticale lijnen verschenen bij het citaat.
Ik probeer ook de waarde in te voeren die ik wil, maar het werkt niet (ik wil graag de decimaal verwijderen en afronden op een bepaalde waarde).
Hallo
De decimalen zijn instelbaar in de documenteigenschappen onder Eenheden.
Ik begrijp het probleem van verticale lijnen niet?
@+
Hier is dezelfde afbeelding zonder het citaat. Op de eerste afbeelding zien we stippellijnen die te wijten zijn aan de beoordeling
Oh ja raar,
Welke instellingen gebruik je om de afbeelding te genereren?
Zijn deze stippellijnen zichtbaar in Composer of alleen bij het genereren van de afbeelding?
@+
Ok ik heb gereproduceerd, ik ben op zoek om te zien of ik een oplossing vind!
Hallo
Ik kan geen oplossing vinden aan mijn kant, als iemand er een heeft, nemen we die!
@+
In afwachting van een concreet antwoord, is het niet mogelijk om de illustraties op GIMP of iets dergelijks te gebruiken om deze functies te "wissen"?
Ik weet het, het is geen oplossing voor de lange termijn, maar het kan in de tussentijd helpen...
Succes
Zelfde probleem thuis, en zonder dat er op dit moment een oplossing is gevonden... :-(
Ja, natuurlijk kun je de stippellijnen op Gimp of PhotoShop verwijderen, maar hey.....
Yves
Ik bevestig dat ik ook lang naar het probleem heb gekeken en momenteel geen oplossing om de stippellijnen van de bouwrails onder 3dvia te verwijderen
Ok bedankt allemaal voor jullie antwoorden.