Wat ik leuk vind aan challenges is het ontdekken van nieuwe functies. .en dan droog ik helemaal af. Dus ik zou een beetje hulp nodig hebben (wees voorzichtig, het auteursrecht is geregistreerd ;) )
Ik heb mijn vorm gecreëerd, helemaal rond. Dit dwingt mij om een onder- en bovenmal te maken met plaatsingspoten en een schoorsteen voor de doorstroming van het gips. In tegenstelling tot chocoladerepen waar een simpele "schelp" in de open lucht voldoende was. Ik heb mijn gezamenlijke lijn gemaakt, ontwerpen op het onderdeel ingevoegd.
In de mal zelf slaag ik erin om de kern in te brengen, de voeglijn na te bootsen... Maar aan de andere kant stoort de afscheidsregel me enorm: hij is niet compleet (zoals je kunt zien op de bijgevoegde afbeelding).
Wat mij betreft, ik begreep niet wat jij niet begreep (er hangt een begin in de lucht!)
Mijn afscheidsregel is het soort onvolledige cirkel/aardappel ... die compleet zou moeten zijn! Het gebeurt automatisch door de gezamenlijke lijn te volgen (die voorlopig goed is voltooid). En ik kan niet begrijpen waarom het plan niet sluit.
Ik bevestig mijn stuk als het helpt om beter te zien. Het is in Sldw2011, dus ik denk dat iedereen het moet kunnen openen!
Op zich heb ik geen last van Engels. Maar... Ik heb geen geluidskaart! Het is duidelijk dat het door mijn fractie als nutteloos werd beschouwd en ik heb er dus geen recht op!
Naar mijn mening worden de 2 delen van je fruitpoot aan het einde gelijmd. Uit mijn hoofd zijn de 2-delige vruchtpoten zo gemaakt, dus geen ingewikkelde mal nodig maar 2 simpele mallen.
Maar we zouden bevestiging moeten vragen aan @Clémentine
Aarzel niet om de scheidingslijn handmatig te voltooien, een extra oppervlak toe te voegen en vervolgens een naad op de bestaande scheidingslijn. Dit is vaak het geval, automatisme kan niet alles, anders zouden we hier niet zijn...
Eerlijk gezegd een beginner in het ding ... Ik dacht stom genoeg dat we geen keuze hadden en dat het verplicht was!
Dus ik zou een oppervlaktevlak kunnen maken dat ik leuker vind, besluiten dat het mijn scheidingsvlak is en zo doorgaan zonder de Sldw-functie te doorlopen? Cool dat
Uiteindelijk kan ik er echt niet goed in zijn. Het lukt me niet om deze verdomde afscheidslijn te creëren. Dus heb ik een halve vruchtenpasta gemaakt... die toch makkelijker op het display te zetten zal zijn!