Ik heb een nogal complexe ASM en het PB is dat ik een montagehandleiding moet maken. Als ik nu lid ben van het Europees Parlement, hoe kan ik dan een subset maken die wordt beschouwd als een object dat ik in de nomenclatuur kan identificeren?
In de schermafbeelding is het deel dat in het geel is een sub-asm dat articuleert met een groot aantal andere S/S ASM, of zelfs individuele onderdelen die geen deel uitmaken van een S/S asm (meestal assen).
Tot nu toe was het mijn onderaannemer die het vanuit de ASM beheerde, maar hij is verdwenen
Is het een subset die u in uw stuklijst wilt overwegen zonder de componenten ervan? → klik met de rechtermuisknop op de configuratie , de configuratie-eigenschap en kies voor Onderliggende onderdelen weergeven wanneer deze als submerk worden gebruikt, de optie Verbergen.
Hallo Ik denk dat uw montage-instructies in woord of Excel worden gemaakt. Wat u wilt doen, is alle montagestappen met een bijbehorende nomenclatuur laten zien en screenshots maken om ze in uw woordpagina's te integreren. + een lijst van de benodigde gereedschappen + hijsmiddelen enz... In feite is het methodisch werk. Ik zou subassemblage voor subassemblage te werk gaan en de eindassemblage zal de assemblage zijn van al je subassemblages + assen en bouten, of iets dergelijks. Hiervoor heeft u in SW de beschikking over:
Europarlementariër BOM Verheven naar het eerste niveau Zoals @Silver_Surfer zet ik de assemblageconfiguratie in cache-modus. Of promoot als u de onderdelen van een assemblage weer in elkaar wilt zetten. Deze twee instellingen zijn op elke configuratie anders van toepassing En ik zal verschillende configuraties maken of ik zal de verschillende stappen aansturen Configuratie Stap 01 Stap 02 Enz... Je hebt ook de mogelijkheid om de configuraties in de nomenclatuur te regelen om jezelf te rangschikken volgens je behoeften Configuraties combineren of ontkoppelen en nog veel meer...
Een behoorlijk mechanisch gelast systeem, ik ben benieuwd wat het vertegenwoordigt