Ik wil een plan van mijn machine naar mijn klant sturen, zodat hij het in zijn algemene plan kan implementeren. Hij heeft dus niet alle details nodig en ik wil niet dat hij ze weet. In welk formaat (zo licht mogelijk om het per e-mail te versturen) ik mijn tekening moet omzetten of is er een functie om het te maken. Mijn klant heeft ook SOLIDWORKS. Bedankt voor je hulp
Hallo
Verschillende mogelijke oplossingen:
- Sla je set op als een onderdeelbestand met alleen de buitenvlakken: zwaar voor je klant in bestandsgrootte
- Gebruik de functiefunctie om een "solide" assemblage te maken, d.w.z. vul de hele binnenkant van uw machine met materiaal: een functie die lang kan zijn om te berekenen, maar beter om naar de klant te sturen.
@+
Hallo
U kunt de analysetool gebruiken om uw machine te vereenvoudigen en alleen de gegevens te bewaren die belangrijk zijn voor uw klant. Als het bestand dan nog steeds te groot is om per e-mail te versturen, zet ik het persoonlijk om naar Parasolid of Step.
Hallo
U kunt uw assemblage registreren in .part:
- Door de optie "alleen buitenvlakken" aan te vinken (controleer zorgvuldig, vlakken of onderdelen kunnen verloren gaan als het een groot samenstel is)
- Door de optie "alleen externe componenten" aan te vinken (zwaarder, zal het meer details hebben die mogelijk kunnen worden hersteld via lichamen - maar u kunt gevoelige lichamen verwijderen voordat u ze verzendt-
In ieder geval als je hem een plan wilt sturen. Slddrw en dat hij het kan openen, je zult er een 3D bij moeten zetten.
Een andere optie zou zijn om hem de view(s) te sturen waarin hij geïnteresseerd is dxf die hij zou kunnen implementeren in zijn algemene plan als een blok: Minder risico op het gebied van vertrouwelijkheid, lichter om te sturen.
Fijne dag
Hallo
Als uw klant naar Solidworks stuurt hem alleen het bestand van de set waarin u een speedpak heeft gemaakt met de gezichten die nodig zijn voor de implementatie ervan. Het zal de envelop van je set hebben en dat is alles.
Sinds enige tijd maken we in onze sets vereenvoudigde configuraties (verwijdering van interne componenten, schroeven, kleine componenten), we maken een speedpak van deze configuratie wat betekent dat wanneer we onze bestanden naar een klant sturen, hij niet de details van het geheel heeft, maar alleen de envelop.
http://help.solidworks.com/2015/French/SolidWorks/sldworks/c_SpeedPak_OH.htm