Ik wil graag een groef maken om een O-ring op dit onderdeel te krijgen. Om dit te doen, denk ik dat ik een vlak op de as van het gat moet maken om de schets te maken, maar ik kan het niet.
Als ik dit vlak wil maken, selecteer ik de as en vervolgens de referentiegeometrie en het vlak, dus ik heb de as als eerste referentie, maar dan trap ik...
maak een schets op de bovenkant van je stuk en dan zet je er een stip in op de int of ext rand (en als je het verplaatst, kun je het beperken tot een van de kwarten van de diameter) van de diameter; Of een lijn die begint vanuit het midden (waar je je as al naar de buitenkant van je stuk hebt en je kunt ook op dezelfde manier beperken als de punt). Als u klaar bent, kunt u uw plan maken door eerst uw as te selecteren en vervolgens de schets die u zojuist hebt gemaakt en dan zal het werken. Tenzij je al foto's in je kamer hebt, moet je deze verschuiven naar de as die je in het midden van de kamer hebt...
Je hebt een voorbeeld in de bijlage, je hoeft alleen maar je tijdelijke as van het onderdeel te selecteren en te valideren, je hebt je plan op het niveau van je as.
Voordat u uw plan maakt, raad ik u aan om uw plannen (voorkant, bovenkant en onderkant) weer te geven om te controleren of een plan niet door uw as gaat.
Anders, zoals eerder gezegd, kun je door je as te selecteren een vliegtuig maken (de beperking valt samen met je as is voldoende om de keel te maken).