Witam, jestem początkującym w solidworks i mam część do wykonania... Czy ktoś mógłby to dla mnie zrobić, jeśli dostarczę plan 2D?
Witam, jestem początkującym w solidworks i mam część do wykonania... Czy ktoś mógłby to dla mnie zrobić, jeśli dostarczę plan 2D?
Jeśli pokój nie jest zbyt skomplikowany, mogę to dla Ciebie zrobić w godzinach 12:00-13:00
Witam
Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to spróbować powiedzieć nam, na jakim poziomie blokujesz, to najlepsza metoda na postęp!
Dołącz do nas w swoim 2D, możemy Ci doradzić.
Nie ma problemu, po prostu musisz mieć odpowiednie referencje
Plan 2D, zdjęcie, wymiar itp.
Najlepiej, jak wspomniano wcześniej, opublikować wszystkie elementy
aby dowiedzieć się, co to jest
@+ ;-))
Rzeczywiście, jeśli jesteś początkującym na SW, nie jest to najłatwiejszy początek! :/
ale jak mówią
Daj człowiekowi truciznę, a pewnego dnia zje ryby, naucz go łowić ryby, będzie jadł siebie i swoją rodzinę przez całe życie
@+ ;-))
Masz rację, ale tutaj utwór wydaje się dość skomplikowany dla początkującego! A solidworks używam tylko bardzo, bardzo rzadko...
Czy jest dobrze płatny? :p
cóż, wychodzę....
Ale Gt22 ma rację, nie jesteśmy tu po to, aby wykonywać pracę innych, tylko po to, aby pomóc im ewoluować w CAD. To najlepszy sposób na naukę.
Witam
Istnieją witryny lub oprogramowanie, które konwertują pliki PDF do formatu DWG, w wersji bezpłatnej lub próbnej, na przykład:
Oprogramowanie:
http://www.clubic.com/telecharger-fiche211278-overcad-pdf-to-dwg.html
http://www.autodwg.com/pdf-to-dwg-converter/
po x sprawdzeniu, z twojej strony
poprzez czytanie plików PDF
Musisz poświęcić na to trochę czasu, aby zrobić coś poprawnie
jaką masz wersję Solidworks
już próbuję coś zrobić
A jeśli gdzieś utkniesz, możemy Ci pomóc
@+ ;-))
Mam chyba solidworks standard 2010. Próbowałem już zrobić ten kawałek (w przybliżeniu)... Najbardziej skomplikowaną rzeczą jest wykonanie w jego wnętrzu... Spędziłem wiele godzin, ale bez powodzenia