Taakplanner en netwerkmonitor

Hallo 

Ik heb een assemblage waarop ik verschillende statische studies uitvoer. Omdat ik verschillende gevallen heb, heb ik verschillende onderzoeken gedaan, afhankelijk van de belastingsgevallen.

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om deze studies uit te voeren door de taakplanner te doorlopen en door de berekeningen over verschillende computers van het netwerk te verspreiden.

Om dit te doen, heb ik een geplande taak gemaakt en tegelijkertijd startte ik de netwerkmonitor met mijn werkstation als coördinator en de anderen als "knooppuntcomputer".

Ik kan de berekeningen uitvoeren, maar ik kan de andere pc's van het rekennetwerk niet krijgen.

1. Is het mogelijk? 

2. Zo ja, zien we dan een versnelling van de resultaten, momenteel duurt elk onderzoek ongeveer 25 minuten

3. Is het probleem dat we misschien door "ongeladen simulatie" moeten gaan?

Bedankt voor je feedback,

Hallo

Om dit goed te laten werken moet je "SOLIDWORKS Simulation Worker Agent" gebruiken , maar bovenal kun je dit alleen doen met  SOLIDWORKS Simulation Premium en voor statische en niet-lineaire studies, anders heb je de PRO-versie nodig

Je hebt deze configuratie nodig

• Een computer met SOLIDWORKS Simulation Premium die als coördinator zal dienen.
  • Een computer waarop de SOLIDWORKS Simulation Worker Agent is geïnstalleerd en actief is en die als taakagent zal dienen.
  • Een netwerkverbinding tussen de coördinator en de jobagent. (bron hier )

Kijk naar alle informatie die er is, maar vooral hier waar alles heel goed gedetailleerd is

Vriendelijke groeten

Bedankt voor je feedback, 

Ik vergat inderdaad te zeggen dat ik niet de Premium-versie van SW-simulatie heb, maar "slechts" de PRO-versie. Ik had de uitleg gezien die je geeft, maar die kan ik niet gebruiken.

Ik begrijp niet waarom je zegt "anders heb je de PRO-versie nodig".

Bedankt