Taak Planner

Hoi allemaal

Ik wend me tot u, omdat ik de waarde van een aangepaste woning in een groot aantal kamers moet wijzigen.

Dus ik gebruik de SW-taakplanner, het werkt perfect, behalve dat...

Mijn onderdeelmodel heeft een eigenschap "klant" in de hoofdeigenschappen, maar ook in de configuratiespecifieke eigenschappen... En daar zit de tragedie.

De planner wijzigt alleen de waarde, alleen in de hoofdeigenschappen, ik blijf achter met valse informatie in de configuratiespecifieke eigenschappen.

Ik kon niets vinden in de planner, iedereen zou een oplossing hebben. Want gezien het aantal stukjes, denk ik dat ik een touw neem als ik het bij de mimine moet doen.

Bedankt voor je feedback.

Rémi

Hallo Rémi,

Deze oplossing bestaat met de tools "BatchProperties" of "Integration" van myCADtools (myCADservices abonnement bij Visiativ)

Vriendelijke groeten

Alan

3 likes

Hallo

Als ik naar je profiel kijk, ben je geabonneerd op het MyCadService-aanbod en dus op de MyCADTools-tools waarin je bulkverwerkingstoepassingen zoals BatchProperties of Integration vindt.

@+

2 likes

Bedankt dat je me naar het hulpprogramma batchproperties hebt geleid, maar ik heb het net gebruikt (voor de eerste keer, dus misschien slecht...) maar dat verandert niets aan mijn probleem.

Configuratiespecifieke eigenschappen worden niet gewijzigd.

Kleine verduidelijking (ik weet niet of het belangrijk is) ik gebruik EPDM

Bedankt

Het is oké dat ik heb gevonden...

Met dank aan acombier en Coyote voor het doorverwijzen naar het hulpprogramma BatchProperties.

In feite is er een kleine "optie" -knop die ik nog niet had gezien waarin je  de configuraties kunt selecteren die je wilt bijwerken.

Nogmaals bedankt

Rémi