Plan een PDM-taak die automatisch draait op de vault-bestanden

Hallo, ik wil een al bestaande taak uitvoeren, op een aantal .sldprt- of .sldasm-bestanden in onze vault, zonder dat ik het handmatig hoef te doen. Er zijn ongeveer 50.000 bestanden getroffen.
Ik heb een SW2022 Premium License met PDM pro 2022.
De betreffende taak genereert een JPEG-bestand in de kluis en een ander JPEG-bestand om het te integreren in onze ERP.
Is er een manier om met een PDMTools-tool dit soort manoeuvre uit te voeren?

En is het mogelijk om 3D-bestanden te filteren op basis van attribuutwaarden die op deze 3D-bestanden aanwezig zijn?

Dank je wel voor je hulp.
Jérémy

Hallo

Voor het deel " En is het mogelijk om 3D-bestanden te filteren op basis van attribuutwaarden die op deze 3D-bestanden aanwezig zijn?" Als de attributen gekoppeld zijn aan een datamap, is er normaal gesproken geen probleem via de " volledige zoek"-tool van PDM
image

Voor de basisvraag kun je altijd proberen een zoekopdracht uit te voeren . Selecteer in de kluis alle bestanden en voer de taak uit: heel, heel, heel lang bij elke stap, maar het kan werken (maar met lage waarschijnlijkheid). Het beste wat je kunt doen is deze map per map doen (maar dat is wel tijdrovend).

Er is ook een taakplanner in Solidworks. met de taken ' Voer een aangepaste taak uit' en ' Bestanden exporteren '.
Als je EPDM-taak alleen is om een afbeelding te genereren zonder al te veel opzinnigheid, zou dat genoeg moeten zijn.