Crash SW 2017 Tekening

Sinds vrijdag kan ik de tekening van een assemblage niet meer openen.
Het is een assemblage met veel configuraties (22) en 583 componenten, en ik heb per configuratie een tekening gemaakt.

Komt deze fout vaak voor? Zo nee, hebben jullie aanknopingspunten om mij te helpen?
Ik heb eerdere versies van deze tekening kunnen herstellen, en zelfs ze gaan niet meer open. Nauwkeurigheid: Solidworks Quick View werkt.

Bedankt voor de hulp, ik zou het op prijs stellen als je me zou kunnen helpen een week werk te besparen!

Hallo

Heb je automatisch opslaan ingeschakeld? De bestanden die u hebt kunnen herstellen; Waar komen ze vandaan? Montage correct geopend? De Windows-preview is slechts een afbeelding van de laatste opname, als je deze opent met Edrawings kun je ze zien, maar ik denk dat het bestand beschadigd is. Probeer een reparatie van de software uit te voeren voor het geval dat...

Doet het probleem zich voor op alle machines?
Zijn de machines uitgeschakeld en vervolgens opnieuw opgestart?

1 - Gaat het ASM open?
2 - Gaan alle componenten afzonderlijk open?
3a - zo niet, dan is dat omdat dit onderdeel of deze onderdelen het probleem zijn, probeer een oude versie te herstellen en ga terug naar stap 1
3b - Zo ja, het is de ASM die is overleden, probeer een oude versie te herstellen en ga terug naar stap 1

Je hebt het over een MeP per configuratie, is het een bestand per MEP of een bestand van 22 folio's?

Dank u voor uw antwoorden!

Back-ups komen uit de cloud die we gebruiken. De assemblage opent correct, evenals elk onderdeel. Het is precies dezelfde situatie voor andere functies.
De fout verscheen toen ik aan het tekenen was, ik wijzigde een mechanisch gelast onderdeel en toen ik terugging naar tekenen, crashte SW en vervolgens onmogelijk om opnieuw te openen. 

De MEP is goed met 22 folio's (zelfs iets meer). Ik denk dat dat niet de gezondste manier is om het te doen. 

Het is me uiteindelijk gelukt om oude MEP- EN assembleebestanden te herstellen en de juiste bronnen te plaatsen. Dat gezegd hebbende, het is niet de eerste keer dat ik dit probleem heb, en het zou beter voor mij zijn om te weten waar het vandaan komt. Maar inderdaad, het te grote aantal folio's dwingt je om elke keer alle configuraties opnieuw op te bouwen. Laten we daaraan toevoegen dat ik niet de hygiëne had om de blokkeerbalk te plaatsen, dit zou de bron kunnen zijn? 
Ik heb de indruk dat de overstap naar Opgelost ook helpt om niet te crashen.