Hallo, ik kom naar je toe omdat we steeds meer problemen hebben met crashes en traagheid op SW 2016.
Ex Crash:
-Creatie van snit
-Tekening exporteren in PDF
-Eenvoudige raamwisseling tussen montage en tekening
-Diverse andere totaal onschadelijke manipulaties!
Het probleem is dat deze crashes niet systematisch zijn (niet gerelateerd aan een bepaalde actie of aan een bepaalde assemblage of tekening) en daarom is de oorzaak niet minder ingewikkeld om te identificeren.
Dit gebeurt vooral op de tekeningen, onze stokpaardje ergernis op SW!
Om een beetje context te plaatsen:
-Systeem info:
i7-4790 3,6 GHz-processor
16 GB ram
Grafische kaart K2200
Netwerkwerk (ik ken de kenmerken van het netwerk niet!), maar sommige crashes kunnen lokaal worden gereproduceerd.
-SW 2016 sp4
Samenstellingen van maximaal 5/6000 componenten
Tekening (maat)assemblage van minder dan 800 componenten
Tekening (voor export) van de grootste assemblages
Sommige gebruikers hadden bijvoorbeeld meer dan 20 crashes op een dag, voor ons ontwerpbureau van ongeveer 15 cartoonisten wordt de verloren tps al snel representatief!
Deze crashes lijken te zijn gekomen sinds de beroemde versie van 2015 en de reeks "incompatibele" Windows-updates zonder dit te kunnen bevestigen.
Ik droog op over de mogelijke oorzaken.
Onze pc-configuratie lijkt me in orde, misschien is de grafische kaart een beetje licht voor onze grotere builds. Ik dacht eraan om uiteindelijk over te stappen op een werkstation (een echte!), om te testen of er winst was in betrouwbaarheid.
Ons netwerk lijkt prima te werken (ik heb er geen technische informatie meer over)
Misschien is onze manier van ontwerpen wel helemaal te gek...
Ik werk momenteel aan het vereenvoudigen van onze modellen in termen van bestandsgrootte, aantal lichamen, verwijdering van het oppervlak indien aanwezig om ze zoveel mogelijk te verlichten en tegelijkertijd voldoende detail te behouden voor onze ontwerpen.
Kortom, ik ben een beetje verdwaald en op zoek naar antwoorden, aanknopingspunten, suggesties, informatie of andere!
Bedankt.