Hoi allemaal
Wanneer ik de schaal van een plan probeer te wijzigen of het vakje "Basislijn weergeven" op mijn tekeningen probeer uit te vinken, crasht SolidWorks.
Hij geeft me de volgende boodschap: "Solidworks is een probleem tegengekomen en moet sluiten".
Wat te doen?
Ter informatie, ik heb SolidWorks 2016 en ik gebruik een HP Z440-computer
Vriendelijke groeten
Welke SP van SW2016 is inferieur aan sp5-update naar deze versie als er geen solidworks-reparatie is geprobeerd.
2 likes
Druk in het menu bovenaan op de ?
en klik vervolgens op Over Solidworks
2 likes
Inderdaad, ik ben in SP3, ik zal de update proberen.
Bedankt.
1 like
Dus ben ik overgestapt op de SP5.
Zelfde probleem.
Dus ik heb een reparatie van solidworks gedaan en nog steeds niets, heb je ideeën?
Vriendelijke groeten
Hallo
Heb je een groot geheel met onderdelen die gedeelde functies hebben??? Zo ja, dan kunt u de blokkeerbalk activeren in kamers die worden herbouwd
1 like
Dit probleem overkomt mij zelfs op een leeg vel, zonder enig uitzicht, gerelateerd aan een montage.
Heb je een andere functionele functie of is het je enige functie?
Als je een andere functionele functie hebt, probeer dan het solidworks-profiel te kopiëren. (zie link hieronder)
http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/Copy_Options_Wizard.htm
Anders kan radicaler een volledige installatie van solidworks opnieuw worden geprobeerd na een schone deïnstallatie met een opschoning van de bestaande mappen.
1 like
Dit is de enige positie.
Dat probeer ik wel te doen als ik wat meer tijd heb.
Dank u voor uw hulp.