Solidworks crasht

Hallo, ik heb een probleem met solidworks, als ik klaar ben met een klus, sla ik deze op en wanneer ik sluit, crasht het solidworks-venster. Gelukkig is het werk niet voor niets want de opname gaat goed.

Ik heb geprobeerd een reparatie uit te voeren met de cd, maar het loste mijn probleem niet op.

Heeft iemand een idee?

waar werk je mee als een SW-versie pc en besturingssysteem?

@+ ;-)

Ik werk met solidworks 2013 x64, mijn pc is een HP Z400 Intel XEON 3.07GHZ met 8 GB RAM.

Maar het probleem komt niet van de configuratie, want ik heb twee identieke pc's die niet crashen.

Hallo

Wat is het Service Pack?

Vriendelijke groeten

Neem je lokaal op of op een fileserver?

Servicepack voor Windows 7 1.

Ik werk in een ontwerpbureau waar we met 3 zijn en solidworks gebruiken. We werken dus in een netwerk, maar het probleem zit alleen op een pc.

Hallo

Ik wilde eigenlijk het SolidWorks-servicepack weten. Omdat we dit soort problemen hadden met de eerste SP van 2013 op grote assemblages.

Fijne dag.

Als het probleem zich slechts op één pc voordoet (en de 3 zijn identiek), kunnen we al een probleem met de configuratie, versie van Solidworks, werkmethodologie, beschadigd bestand of "bug" van Solidworks uitsluiten.

Het probleem moet voortkomen uit iets dat verband houdt met de functie zelf... Ik neig naar een Windows-vereiste zoals frameworks of Visual C++ bijvoorbeeld.

Het beste zou zijn om ze volledig te verwijderen en opnieuw te installeren.

1 like

De versie van solidworks is:

Solidworks 2013 X64 SP0

Het is mogelijk dat het probleem alleen bij de machine ligt, maar voordat ik een volledige installatie opnieuw uitvoerde, wilde ik weten of iemand ideeën had.

Heeft u de nieuwste stuurprogramma's voor uw grafische kaart geplaatst?

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

Je weet maar nooit

@+ ;-)

Hallo

De SP5.0 versie van SolidWorks 2013 is al enige tijd beschikbaar!

Een update is een must! De verschillende SP's zijn er juist om de "jeugd"-problemen van de eerste versies op te lossen.

De eenvoudigste manier is om een administratieve image te maken om deze op de 3 werkstations te implementeren.

1 like

Voordat ik probeer te verwijderen, zou ik een kleine update uitvoeren naar de stabielere servicepacks...

Het kost niets en is gemakkelijk te doen.

Is het gebruik van dit station anders dan de andere: grotere assemblages, simulatie...

De andere pc's hebben ook een 2013 SP 0.0 versie?

2 likes