Ook ik ben net overgestapt naar de 2017 versie. Wanneer ik enkele assemblages van de 2016-versie open, vertelt het me dat er een fout was en dat er geen manier was om solidworks te openen, tenzij ik opnieuw opstart. Het lijkt erop dat de 2017-versie buggy is.
In ieder geval had ik een technicus van Axemble voor mijn probleem:
In verschillende versies van Solidworks, toen ik eindpuntverwerking gebruikte op onderbroken weergaven, crashte Solidworks 3/4 van de tijd, zelfs bij het overschakelen naar de 2017.
Hij had me uitgelegd dat de onderbroken weergave enkele stops creëerde die over andere heen werden gelegd en een soort bug op Solidworks veroorzaakte.
Hij vertelde me dat het probleem op de SP3 opgelost zou worden, maar ik denk dat ik snel weer contact met hem opneem omdat ik nog steeds hetzelfde probleem heb, maar minder vaak wat ^^".
Zijn cosil: opgeslagen tussen elke lasrepresentatie om verder te gaan waar ik was als Solidworks zou herplanten...
Het beste is om je updates goed uit te voeren en anders een e-mail te sturen met een video van je probleem via de Rx, dit is helaas het beste advies dat ik je kan geven als niemand een oplossing voor je vindt...
Op mijn 2017 SP5 versie heb ik ook enorme crashes tot 5 keer per dag!
Ik realiseer me dat het grafische stuurprogramma dat door solidworks wordt aanbevolen ouder is dan het stuurprogramma dat door nvidia wordt aanbevolen, ik weet niet welke ik het moet plaatsen.
Ik heb beide getest, de recente Nvidia een lijkt ocasioner een beetje minder crash, maar het crasht nog steeds.
Welke driver zou je gebruiken?
Ik heb een super corect configuratie (32 GB RAM / Nvidia P4000 / Xeon W2145 / 500 GB M2 schijf voor Windows en Prog en 500 GB M2 voor SW-bestand)
NIEUWS ALERT: Windows 10 en SOLIDWORKS. Problemen waargenomen na de laatste updates van het besturingssysteem
Windows 10 en SOLIDWORKS gaan niet meer samen. Na de laatste Microsoft Windows 10-update (sinds 10 juni 2017) zijn er veel problemen gemeld op SOLIDWORKS: onzichtbaarheid van de weergave van afmetingen, verschillende andere grote problemen, enz...
HOE HET PROBLEEM TUSSEN MICROSOFT WINDOWS 10 EN SOLIDWORKS OP TE LOSSEN?
Om het probleem op te lossen, moet u een systeemherstel uitvoeren met behulp van uw IT-afdeling.
INSTALLEER NIET DE NIEUWSTE WINDOWS 10-UPDATES
Als u SOLIDWORKS op Windows 10 gebruikt, raden we u aan de nieuwste grote updates van Windows 10 (bijgewerkt na 10 juni 2017) niet te installeren.
Dit komt omdat ze het 4.7-framework installeren, dat niet compatibel is met SOLIDWORKS.
Als deze update is doorgevoerd, is het niet mogelijk om dit Framework te verwijderen.
Als u abnormale problemen ondervindt in SOLIDWORKS, kan alleen een systeemherstel worden gebruikt om terug te draaien.
Onze teams hebben dit probleem geëscaleerd naar de uitgever en zijn bezig met uitwisseling met SOLIDWORKS.
In afwachting van een oplossing voor dit probleem dat volledig buiten de controle van onze teams ligt, raadt Visiativ u ten zeerste aan om de monitoring en het toezicht op uw informatiesystemen te versterken. Het niet installeren van Windows-updates en beveiligingspatches kan inderdaad de beveiliging van uw informatiesystemen in gevaar brengen.