Plantage SW2014

Hallo

sinds gisteren heb ik veel crashproblemen op SW2014, ben ik de enige?

Of het nu gaat om een onderdeel, een assemblage of een schetseditie in een assemblage van 2 delen (er zouden 1000 onderdelen zijn, ik zal mijn pc in twijfel trekken, maar daar...)

plantage_sw2014.jpg

Hallo

Heb je een bepaalde verandering doorgevoerd? Opties voor SW-stuurprogramma's?

Ben je sinds gisteren bezig met een bepaald onderdeel/assemblage?

Hallo

Heeft u onlangs nieuwe software geïnstalleerd?

We waren ook genoodzaakt om onze stuurprogramma's van 2013 naar 2014 voor de grafische kaart bij te werken.

Als je dat nog niet hebt gedaan, begin dan daar, het heeft alles voor ons opgelost:)

Het is lente, het is tijd om te planten!

Nou, ik ga uit...

7 likes

Hoi Lucas

Nee, niets bijzonders, ik teken een eenvoudig drinkglas en ik maak er een plastic steun voor. Niet genoeg om oma in de brandnetels te duwen.

Geen update sinds vorige week, noch sw noch windows noch driver.

Bovendien zegt het bericht niet wat er op het spel staat!!

Hallo

Sinds gisteren is de SP3 beschikbaar voor updates.

We hadden problemen met crashes bij het maken en wijzigen van 3D-schetsen. Blijkbaar een bekend probleem volgens de support en opgelost met de SP3.

Het zou interessant zijn om te weten hoe dit probleem kan worden opgelost.

Fijne dag.

Om te zien of de chauffeurs up-to-date en gecertificeerd zijn:

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

1 like

@ José de chauffeurs waren vorige week en het had mijn problemen opgelost. En ik kreeg een bericht dat ik een grafisch probleem had.

Ga naar je event observer, klik op applicatie en maak een screenprint van de betreffende fout.

Hier is een zeefdruk

observateur.png

@Bart, hier is de schermafbeelding

capture_erreur.png

We zouden de details van de fouten van 1043:42 en 10:43:53 moeten zien.

OK. We hadden geen bericht ons :/

@Lucas

Mislukte toepassing naam DXP.EXE, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x518ba56f
Mislukte modulenaam: KERNELBASE.dll, versie: 6.1.7601.18229, tijdstempel: 0x51fb1116
Uitzonderingscode: 0x0eedfade
Foutverschuiving: 0x0000c41f
Mislukte proces-ID: 0x54c
Begintijd mislukte toepassing: 0x01cf594ff70a5611

Ik weet niet wat DXP is!!

Anders gisteren:

Mislukte toepassingsnaam sldworks.exe, versie: 22.2.0.40, tijdstempel: 0x52d1bec6
Mislukte modulenaam: ntdll.dll, versie: 6.1.7601.18247, tijdstempel: 0x521eaf24
Uitzonderingscode: 0xc0000374
Fout offset: 0x00000000000c4102
Mislukte proces-ID: 0x28f0
Foutieve starttijd van de toepassing: 0x01cf58c2e1543f63

1 like

Fout in grafisch stuurprogramma.

Ga naar het Solidworks-portaal en download de stuurprogramma's die zijn aangepast aan uw werkstation en uw versie van solidworks.

@bart

Ik heb dit vorige week al gedaan, dus of het wordt vanzelf aangepast of er is een bug 

Ik heb zojuist de SW2014SP3 gedownload om te zien of het me zal helpen

De "Kernelbase.dll" dll wordt gebruikt om de weergave van een afbeelding te beheren. Of het nu op internet explorer is, of een andere software (zoals Solidworks)

Als Kernelbase.dll crasht, komt dat omdat de dll verkeerd is geconfigureerd en in dit geval niet de grafische kaart gebruikt om deze weergave te beheren, maar de software zelf.

Je kunt het vinden als een gratis download, maar ik zal kijken naar de configuratie van deze reeds geïnstalleerde dll...

Kijk in je Solidworks-opties op het tabblad Prestaties. evenals in de software die als uw browser dient, om de weergavemodus aan te passen.

Een kleine link die kan helpen:

http://support.microsoft.com/kb/2581915/fr

Nou, na een uitwisseling met het onderhoud, zorgde de automatische update ervoor dat ik van de 331 naar de 335 ging, niet compatibel met sw vue ans rx 

De beslissing is genomen, ik verander mijn kaart en ik neem groter. Ik bestelde een K2000