Składany program Inventor

Witam wszystkich,

Pozwólcie, że się przedstawię.

Nazywam się Sylvain, mam 28 lat, z zawodu jestem kotlarzem, spawaczem.

Obecnie jestem studentem w BTS CRCI (Kotlarnia).

Mieszkam w regionie paryskim, w 93.

Odnośnie mojego pytania. Pracuję pod programem Inventor 2016.

Poniżej znajdują się 3 obrazki.

Rysunek 1 : Chcę,   aby krawędź 1 pokrywała się z krawędzią 2, zginając krawędź 3 i krawędź 4. Czy istniałby sposób, aby krawędzie 1 i 2 pokrywały się bezpośrednio, nie znając kąta gięcia dla krawędzi 3 i 4? Byłoby łatwiej, ponieważ mam kilka części do wygięcia w tego rodzaju konfiguracji.  To może uchronić mnie przed szukaniem kątów.

Rysunek 2:   Próbowałem złożyć małą część zagięcia, ale problem polega na tym, że oprogramowanie rzutuje zakreślone zagięcie w przerywanej linii na całą powierzchnię części. Jak określić długość zagięcia na rysunku 2 (patrz powiększenie), aby uniknąć znalezienia się w przypadku rysunku 3?

Proszę?

Czekamy na Twoją opinię i z góry dziękujemy.

Z wyrazami szacunku,

Sylvain (Sylvain)

Dobry wieczór Sylvain, 

W przypadku pytania możesz złożyć ze szkicu. Wykonaj obrys, który nie jest w pełnym rozmiarze twojego elementu i wskaż, że chcesz go zgiąć za pomocą tego szkicu. 

Inne rozwiązanie, o ile dobrze pamiętam, po złożeniu zakładki, nawet jeśli jest błędne i Ci nie odpowiada, możesz je zmodyfikować, przewijając w dół funkcje Silvy, drzewa tworzenia Twojego dzieła. Powinieneś natknąć się na funkcje o nazwie "składanie" i możesz edytować szkic swojego składania. Nie wymyśliłem tego przede mną, ale jutro postaram się zrobić dla Ciebie zrzuty ekranu, jeśli do tego czasu nie zdążysz. Na twoje pytanie n'1 Naprawdę nie wiem, jak rozwiązać ten problem.... Zamierzam spojrzeć na swoją stronę. Ponieważ zwykle rysuję złożony kawałek, a następnie go rozkładam...

Dobranoc. 

Carolina 

Witaj Caroline, dziękuję za Twoją opinię.

Przeszedłem do składania szkicu, o czym wspominasz w swojej odpowiedzi. (patrz rysunek 2)