De enige oplossing die ik kan zien is om de twee poten te verwijderen zoals je ze hebt gemaakt.
Geef vervolgens de gevouwen vorm met behulp van de Boss/Smooth Base-functie en maak vervolgens een symmetrie. Om schmurtss niet de tweede te laten doen.
Dit impliceert drie dingen:
Of u profielen met alle slagen van elk mm maakt op een vlak dat is georiënteerd volgens de buighoek.
Dat je minimaal twee geleidingsbochten maakt (ik denk dat het in jouw geval misschien wel 4 geleidebochten zijn) om je gladgestreken baas aan te drijven.
Dat je geen resultaat eist dat overeenkomt met de werkelijkheid. Dit type buiging dat optreedt op een been dat al concaaf is, zal inderdaad kruipvervormingen veroorzaken aan de buitenranden en ook buiten het elastische domein. We zitten duidelijk in een stempeltechniek. Dat gezegd hebbende, aangezien uw plaatwerk 0,2 mm is, zou het niet veel moeten veranderen in vergelijking met de werkelijkheid: maar toch. Ik denk dat het belangrijkste is dat je, eenmaal opgevouwen, afmetingen hebt om te geven voor de fabricage of vooral voor het krimpgereedschap: als ik het goed heb begrepen waarvoor je onderdeel zal worden gebruikt.
Het inklappen van de poten in de huls was niet mogelijk.
Knip de poten apart af en breng ze dan terug en las ze.
Om het buigen na het walsen van de 5 mm dikke plaat uit te voeren, is het noodzakelijk om materiaal te verwijderen om de nok vrij te maken en zo een voorspellende buiging (https://m.youtube.com/watch?v=pYvcQA-vAQ0) te creëren.