Koepelvormige vouwen naast een andere vouw

Om te downloaden moet je met de rechtermuisknop klikken en de link opslaan als en daar werkt het...

@AC Cobra 427,

Ja, behalve dat je op Microsoft Edge niet per se de optie "Link opslaan als" hebt:

en dat de optie "Doel opslaan als" u de mogelijkheid biedt om het in html en alleen in html op te slaan.

Vriendelijke groeten

Oh verdomme, het enige wat je hoeft te doen is chroom te plaatsen.

Hmm, grappenmaker!!

Het werkt ook heel goed op Firefox...

En door de html-extensie te veranderen in SLDPRT?

Hallo @ allemaal

Ik moet het slachtoffer zijn geweest van een spatiotemporele compressie die de axonen van mijn weinige overgebleven neuronen verschroeide.

1°) De titel     Koepelvormige vouwen naast een andere vouw  (Solidworks)
2°) de bijgevoegde afbeelding die niet is bijgevoegd

De antwoorden van onze drie eminente collega's die ook zeer actief zijn op het forum.

3° het eerste antwoord van @ d.roger  ( Ja, behalve dat je op Microsoft Edge niet noodzakelijkerwijs de optie "Link opslaan als" hebt : )

4°) onze vriend @ac cobra die antwoordt; (Oh verdomme, het enige wat je hoeft te doen is chroom plaatsen.)  We kennen de oppervlaktebehandeling niet, dus waarom verchromen en niet elektrolytisch verzinken?

5°) Onze @stefbeno die hem de volgende oplossing biedt om een koepelvormige vouw te maken naast een andere vouw (door de HTML-extensie te veranderen in SLDPRT?)

Dan! of ik heb niet meer de juiste versie van SW of ik ben goed voor mijn intrede in een verpleeghuis.

Vertel me niet dat ik me moet geruststellen dat het een bug van de site     is ;-)

Vriendelijke groeten

PS: Ik heb geen tapijt gerookt of illegale middelen misbruikt, want mijn enige drankje is wanneer ik je mooie woorden en je mooie berichten drink.

SOLIDWORKS

1 like