Składa się na wewnętrznych krawędziach ramy z blachy

Witam

Na SW 2019 mam trudności z tworzeniem bliskich zagięć na wewnętrznych krawędziach ramy z blachy.

Zaczynam od płaskiej powierzchni ramy, wyciętej w wewnętrznych rogach, którą chciałbym złożyć. Z tym, że poniżej 3,8 mm szerokości cięcia blokuje się, a fałdy jeszcze się nie stykają.

Próbowałem ze szkicowaną fałdą, blokuje się od pierwszej fałdy.

Próbując wygiętych arkuszy na krawędziach, przechodzi na 3 z 4 krawędzi, nawet jeśli fałdy zachodzą na siebie w rogach (a zatem końcowy wygenerowany płaski obszar również się zachodzi). Blokuje się za pomocą tej funkcji, jeśli wybiorę czwartą krawędź.

Załączam zdjęcia początkowej płaskiej powierzchni i pożądanego rodzaju fałd.

FYI: Ep = 2 mm / Ri = 2,67

Czy masz jakieś rozwiązanie lub pomysły?
Jestem początkujący w pracy z blachą i uczę się w pracy, jeśli nie jest to najlepsza metoda, nie wahaj się ;)

Z góry dziękuję

plis_int_cadre.zip

Witam

Chodzi o to, że złożone powroty stykają się ze sobą w rogach? Jeśli tak, to niemożliwe!

A może nie zrozumiałem sensu pytania!

Nie, rzeczywiście, fizycznie jest to niemożliwe (chociaż z funkcją "gięta blacha na krawędzi" na 3 z 4 krawędzi, nie stanowi to problemu na 3D, dziwne...).

Ale poza tym w idei jest trochę tak, aby zbliżyć je do siebie w rogach do granicy tego, co jest możliwe fizycznie do narysowania na początkowej płaskiej powierzchni, za pomocą tylko laserowego "nacięcia" w rogach przed złożeniem.

Na moich zdjęciach moje "nacięcie" ma szerokość 3,8 mm, co jest duże jak na laser! :D

Jeśli zmniejszę szerokość cięcia, zagniecenia blokują się i nie tworzą.

Dziękuję, dobry wieczór

Chodzi o to, aby zacząć od ramy i wykonać zagięcie, edytując szkic zagięcia, aby przesunąć go do środka i przełamać rogi. Następnie, za pomocą utworzonej wcześniej osi, należy wykonać powtórzenie kołowe.

Powiedz mi, czy wszystko z tobą w porządku. 

tole_1.sldprt
1 polubienie

Witam