Meerdere materialen op een onderdeelmap

Is het mogelijk om meerdere materialen aan een onderdeelbestand toe te wijzen om de werkelijke massa te hebben? Ik heb inderdaad connectoren die ik importeer van de fabrikant waarbij de behuizing is gemaakt van PBT en de contacten zijn gemaakt van koper. Dit zou me in staat stellen om de totale massa van mijn elektronische kaart te hebben.

In principe is een onderdeel een onderdeel in een enkel materiaal, met wat je wilt doen, moet je een assemblage maken en het juiste materiaal op je connectoren plaatsen.

1 like

Het is heel goed mogelijk:

in de aanmaakboom zou u de map "Body" moeten hebben

(als niet alles wordt samengevoegd... anders zullen we moeten splitsen...)

in feite zet je in het PRT-document een algemeen onderwerp... (de meest aanwezige)

en op elk 3D-volumelichaam wijst u het materiaal toe door de map "Lichaam" uit te vouwen en vervolgens met de rechtermuisknop op elk gewenst lichaam te klikken, en "Materiaal... "

13 likes

Hallo

Een andere oplossing is dat om de massa te krijgen, u de waarde neemt die wordt gegeven in de specificaties van het onderdeel en deze aan een vaste grootte toewijst.

6 likes

Het is beter om te voorkomen dat een algemene kwestie en tegelijkertijd een kwestie op de volumelichamen wordt geplaatst. Beheer uw materialen in het algemeen als ze homogeen zijn, of alleen op volumelichamen als er diversiteit is.