Hoi allemaal
Alles wordt gezegd in de vraag: is het mogelijk om meerdere tekeningen in dezelfde 3D te maken met configuraties.
Mijn situatie: ik heb een ontwerp gemaakt met een familie van kamers omdat mijn object verschillende configuraties heeft. Nu ga ik verder met de M.E.P. maar tijdens de configuratiewijzigingen merkte ik dat de tekening, vooral de afmetingen, niet zo goed volgde... Dus dacht ik na over een andere oplossing: in mijn familie zijn er diameterbereiken (mijn deel = een buis) waarvan de M.e.P. hetzelfde is, behalve de diameter die verandert. Dus besloot ik om M.E.P.-configuraties te maken, d.w.z. voor een reeks waarden (6 items) zal er hetzelfde plan zijn, dus het zal de bijbehorende configuratie zijn en met een tabel zal de waarde van de diameter worden aangegeven.
Maar ik heb een nogal origineel probleem. voor 4/5 plannen werkt het, ik heb de configuratie die is gekoppeld aan de M.e.P, maar niet voor de laatste. Hoewel de configuratie goed gekoppeld is, als ik in mijn familie kijk, zijn het de juiste waarden enz., maar op de M.e.P. krijg ik het "beeld" van een andere configuratie.
Ik hoop dat ik duidelijk was, bedankt voor je hulp.