Is het mogelijk om in de volledige EPDM-zoekopdracht in meerdere mappen tegelijk te zoeken of anders een jokerteken (zoals * maar * werkt niet, % werkt ook niet) in het directorypad te plaatsen (gele lijn hieronder)?
Verwerk op de naam van het EPDM-bestand het teken * (rode cirkel) goed.
Als dit niet mogelijk is, betekent dit dat u gedwongen bent om directory voor directory te zoeken (vervelend) of op het niveau van de rootdirectory (te veel resultaten gevonden om bruikbaar te zijn - > trage verwerking)
De jokers werken aan de andere lijnen, maar niet aan deze.
Ik heb het geprobeerd:*? en % (het SQL-jokerteken) zonder resultaat
U kunt ook door de bestanden bladeren door met de rechtermuisknop te klikken, maar ook hier is het onmogelijk om meerdere mappen te selecteren met de shift of de ctrl.
Het probleem is dat ik de zoekfunctie gebruik om mijn bestanden te archiveren (eerste import). Als ik de root selecteer, krijg ik te veel bestanden terug en daarom is het systeem te traag / crasht.
Maar ik heb ongeveer 100 mappen onder de root, dus directory voor directory zoeken om elke keer 0 tot 20 bestanden te vinden is erg pijnlijk.
Als het me lukt om meerdere mappen tegelijk te selecteren, kan ik ervoor zorgen dat de zoekopdracht voldoende (maar niet te veel) bestanden oplevert om het niet te lang te kunnen archiveren.
Sorry voor de oorspronkelijke vraag, ik weet geen oplossing als we ons beperken tot dit probleem.
Maar waarom maak je geen zoekkaart om de uitgepakte bestanden te vinden, zelf (hoewel je misschien de enige bent die op dit moment EPDM gebruikt) en gemaakt sinds die en die datum (om te controleren of de datum inderdaad de datum van de kopie is, ik doe dat uit mijn hoofd!).
Anders is er misschien een andere truc, die misschien niet bij je past! Kun je niet alle mappen waarin je werkt in een hoofdmap van het type "In uitvoering" plaatsen? U kunt dus heel gemakkelijk de verwerkte bestanden identificeren, uw links opnieuw uitvoeren, en in tegenstelling tot een Windows-boom, kunt u in de EPDM uw bestanden verplaatsen zoals u wilt zonder de SolidWorks-links te verbreken. Dit is een methode die we met @flegendre hadden gebruikt om onze geïmporteerde bestanden te verwerken voordat we ze in de juiste mappen van onze nieuwe boomstructuur plaatsten.
Ik probeerde te kijken naar de mogelijkheid om de datum te regelen. Geen kom EPDM biedt alleen de datum en niet de tijd. Aangezien ik mijn 80 GB op dezelfde dag heb gekopieerd, zal de zoekopdracht alle gegevens retourneren. Anders kan het in een meer klassiek geval werken.
Onze reseller adviseerde ons om alle bestanden in één directory te zetten (dus zonder boomstructuur). Dit stelt solidworks in staat om gemakkelijk verloren links opnieuw te maken (aangezien het standaard in dezelfde map zoekt als het het bestand niet kan vinden). Persoonlijk ben ik hier niet zo happig op, omdat het me zou dwingen om: 1) de bestanden map voor map te kopiëren (ik heb 5765 mappen en 79600 bestanden) en 2) mijn berekening opnieuw te maken zodra het archiveren is voltooid. Je kunt net zo goed een platte kopie maken, het mag niet te vervelend zijn via hulpprogramma's/macro's; Ik kan net zo goed mijn boom van 5765 mappen en submappen opnieuw maken...... NB, we drijven hier een beetje af van het onderwerp, ik heb een ander onderwerp gemaakt dat geschikter is
Er lijkt geen directe oplossing te zijn voor het probleem zoals het zich voordoet.
Aan de andere kant vond ik dat een zoekopdracht via de zoekfunctie in plaats van via een zoekkaart veel sneller/responsiever is en je in staat stelt om een directe archivering te doen (via het menu dat ik heb omcirkeld) zonder EPDM na te denken over de selectie (het denkt nog steeds aan de archivering, dat verandert niet...).
Het kan u dus in staat stellen meer bestanden te selecteren zonder te crashen