Oh dat!!
Oefening baart kunst;)
Oh dat!!
Oefening baart kunst;)
Op dit moment, omdat ik al met een grote asm ben, kan ik je raamwerk niet proberen.
Maar alleen al door het met todocad te openen, begrijp ik je ongeluk. En ik geloof dat geduld inderdaad je beste vriend zal zijn in deze.
Voor step/iges/sat heb ik niet echt regels. Afhankelijk van het model, de generatorsoftware, zult u meer of fouten hebben, door noodzakelijkerwijs op dezelfde plaats.
In dit soort gevallen, als ik kan, vraag ik de bestandsaanbieder om het maximale formaat en maak ik mijn saus.
Ja, dat doe ik meestal ook, maar hier had ik moeite om het raamwerk in 3D te krijgen, in het begin wilde de Structural Work-partij geen 3D bieden omdat ze pro-autocad (2D) zijn en ze 3D niet beheersen... Nadat de MO had aangedrongen, rekruteerden ze een serviceprovider om met dit framework te komen en hun serviceprovider beheerste de exportformaten niet, het lukte me niet om een ander formaat te krijgen... Meestal geef ik de voorkeur aan de stap of de sat, die sneller zijn en met minder bugs dan de dwg... Maar hier is er geen keus...
Nou, ik ga Bart in het beste antwoord zetten, want ik was inderdaad vergeten de prestaties tot het maximum te verminderen en zelfs als het roeit, rijt, traint (en ik teken geen ronde maar achthoekige kanalen meer ) is het beter dan voorheen...
Dank u allen voor uw antwoorden!
Inderdaad, het model is erg verrot. Het was niet ingewikkeld om te corrigeren, maar het zou lang, heel lang zijn geweest.
Ik vraag me af waar het op is gemodelleerd, zelfs het autocad-bestand lijkt mij niet schoon te zijn.
@Stefbeno
Als je in staat was om het bestand op te schonen (zoals je zegt was het erg verrot)
Is het mogelijk om het schoon naar hem over te dragen (of op de draad te plaatsen) zodat hij zijn bestand kan herwerken?
en optimaliseer uw behoeften
Hartelijk dank
@+ ;-))
@GT22, helaas niet, anders had ik het graag gedaan.
Maar zoals ik al zei, het duurt lang om het te doen, wat ik nu niet heb.
Er zijn slechts ongeveer 200 bestanden die moeten worden hersteld. De correctie bestaat uit het maken van platte vlakken om de gaten op te vullen, ze aan de bestaande vlakken te naaien om een volume te verkrijgen...
Hallo
Kunt u ons het aantal componenten van uw assemblage geven?
Dit doe je met AssemblyXpert (Alt+X).
Wanneer er veel componenten in een assembly zitten, genereert dit een hoge latentie, zelfs als de rekentijd van elk onderdeel laag is.
De oplossing die ik gebruik is om alle PRT's met de blokkeerbalk te plaatsen. Extra->Option->General-> de blokkeerbalk inschakelen. Dit verkort de openings- en registratietijd enorm. De afweging, die niet voor mij is, is dat om de PRT te wijzigen, je de blokkeerbalk moet verhogen.
Bedankt voor je antwoord @ Stefbeno
Dus conclusie we weten niet met welke log het is gedaan, het is verrot, ;-((
Vraag: Hoe weet ik met welk logboek het is gemaakt?
is het via Datakit dat onze vriend @Félix hier vertegenwoordigt
Er zouden mogelijkheden zijn, een vraag om hem te stellen
Ik weet dat het mogelijk is om een gratis proefperiode te doen
dus @Joss probeert via MP contact op te nemen @Felix te zien (tabblad leden om Datakit als proefversie te krijgen)
je weet maar nooit dat het zou kunnen werken; '-(
In ieder geval bedankt voor alles
@+ ;-))
Hallo, dus ik ben erin geslaagd om de paar Europarlementariërs die ik nodig had snel weg te krijgen en ik heb het project deze week opzij gezet wegens tijdgebrek... Om s.leiato te beantwoorden, de blokkeerbalk is mij helaas al verschillende keren aangeboden in deze montage, en alleen in deze assemblage werkt de blokkeerbalk niet, hij verschijnt niet eens, ondanks de aangevinkte optie...
@gt22, het raamwerk is gemaakt met Autocad, dat is zeker, het structurele werk dat me dit gebouw heeft opgeleverd, werkt alleen met dit (dit ding)...
In ieder geval bedankt voor je betrokkenheid;)