Op stroom gebaseerde EPDM-pop-up

Hallo

Is het mogelijk om een pop-upvenster te koppelen aan een epdm-stream? De delen van mijn kluis hebben een leven, het gebeurt dat sommige verouderd raken, dus ik zou graag een "VEROUDERDE" stroom willen creëren die, wanneer ik een ASM van Solid open, een venster zou activeren om me te waarschuwen elke keer dat het een munt in deze stroom ziet...

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden

Julian

Hallo

Ik heb geen idee of wat je wilt haalbaar is, maar een simpele truc is om de "OBSELETE" stukken met een bepaalde kleur te kleuren. Bijvoorbeeld in het rood.

Op deze manier is wanneer u uw stuk of een assemblage waarin het zit opent, het direct zichtbaar.

A+

2 likes

Hoi, oh ja heel goed idee!

We moeten de eer geven aan Caesar.

Deze tip is niet van mij (maar ik denk dat het goed is, dus ik deel het :-)  )

een+

Hoi, Bedankt voor de tip, ik ben een nemer a+

Dus bedankt Caesar! :) Ik laat de post actief voor het geval er een automatische oplossing voor is...

Trouwens, ik realiseerde me net dat het een "staat" is en niet een "stroom" die de pop-up zal activeren...

Hallo

Door een PDM Dispacth te faseren die zou worden geactiveerd op een status van het document, is het mogelijk om een bericht weer te geven.

@+

@Coyote : Kan geen bericht in SW activeren met behulp van verzending bij het openen van een bestand. Aan de andere kant is het met een api die op de achtergrond draait goed te doen, maar vereist dat SW wordt gestart met deze routine die constant draait.

@Coyote @Cyril.f inderdaad geen interactie met SOLID voor dispatch acties. Wat betreft de api op de achtergrond, ik ben bang dat deze het systeem zal verzwaren en de mijne is al traag...

Ik hou van de oplossing van de kleur, het is eenvoudig en het springt er in ieder geval uit OO

Re

Ha ja ik begreep niet dat je de boodschap wilde bij het openen van de fchier, maar bij de extractie konden we dat wel!

@+

Hallo, ik ben geïnteresseerd in de techniek van het aanbrengen van een specifieke kleur op een onderdeel of assemblage als het verouderd is. 

Kunt u mij vertellen hoe u dit bereikt ? Bedankt.