Positie van detailaanzichten

Hallo

Zoals ik me velen van u voorstel, werd ik geconfronteerd met de View of Details die op een tekening ronddwaalt tussen verschillende openingen van het dossier na wijzigingen in onderdelen of montage.

In de P.J is te zien dat de voorstellingen niet meer overeenkomen met de positie van de detailcirkels.

Hoe kan dit worden voorkomen?

Hoe te corrigeren?

Wat ik heb getest:

De weergavestijl verandert het weergavegebied dat wordt weergegeven in de detailweergave (bug)?

De detailweergavekubus volgt niet langer de dimensie van de weergavecirkel door opnieuw met de weergavestijlen te spelen

Ik zou heel goed de weergave kunnen wissen en opnieuw kunnen beginnen, maar ik ga veel tijd verspillen aan het opnieuw doen van de automatische annotaties die op deze detailweergaven staan.

Ik geloof dat dit een probleem is dat al heel lang bekend is in deze software. Maar misschien hebben we oplossingen gevonden?

Groetjes

Julian

capture_decran_2022-04-14_102044.png

In theorie, als je het middelpunt van de cirkel beperkt die je detailweergave definieert en je beperkt ook de Ø, geen probleem, de weergave zou moeten volgen.

Anders beweegt de cirkel niet en moet deze worden "verplaatst".

2 likes

Bedankt voor het idee van beperking

Maar het verplaatsen ervan is niet eens meer genoeg. In mijn afbeelding vertegenwoordigt de detailweergave niet eens meer de cirkel

Over het algemeen moet je inderdaad de detailschets koppelen aan het model als je wilt dat het automatisch volgt.

Voor detail L, als het op de juiste plaats zit, is het model dan volledig "opgelost" (en niet verlicht)?

1 like

Hallo

Ja, het is volledig opgelost.

Over het algemeen heb ik de indruk dat deze aanzichten die bewegen als je een merktekening opent, gerelateerd zijn aan de visualisatiekubus.