Hier heb ik een kleine vraag, we hadden een verzoek voor een stage van een jongere met een bachelordiploma om ons ontwerpbureau te komen versterken en we zijn geïnteresseerd. Maar vandaag hebben we twee werkplekken die zijn uitgerust met standaard SW, maar deze werkplekken zijn al bezet door mijn collega en ikzelf. De student is voorzien voor deze SW-onderwijsstudies, dus mijn vraag is: als hij de stage op zijn eigen werkplek en zijn software doet en we zijn werk vervolgens terugkrijgen voor commerciële doeleinden, kunnen we dan worden blootgesteld aan vervolging door DASSAULT?
Ik bevestig dat het studentensymbool erg moeilijk kan zijn.
Als het alleen maar is om hem een project te geven zonder iets te herstellen, kan het anders, zoals @gt22 zegt , de onderdelen en samenstellingen zijn allemaal gemarkeerd met het studentenlogo, onmogelijk te verwijderen en dit logo verschijnt in feite op de MEP van deze onderdelen of samenstellingen.
Het meest irritante is dat een enkel studentenlicentieonderdeel dat slechts één keer in een grote vergadering wordt gebruikt, ervoor zorgt dat de boodschap in de MEP van deze vergadering verschijnt.
Een 'simpele' oplossing zou kunnen zijn om tijdelijk een licentie te lenen van een naburig bedrijf waar je een goede relatie mee hebt of een klant/onderaannemer.
Aangezien de overdracht van de licentie tegenwoordig heel eenvoudig is, zou het geen al te groot probleem moeten zijn (vooral niet voor zo'n korte tijd).
Een andere oplossing is om SW te installeren op een werkstation dat het nog nooit heeft gezien: een maand gebruik voordat u een geldige licentiesleutel moet invoeren.... (nou ja, dat was destijds, ik denk dat het nog steeds zo is maar ik kan het niet zweren)