Hallo
In het ePdm-beheer heb ik taken aangemaakt (myPdmtools) met enkele computers die geautoriseerd zijn om ze uit te voeren. Aan de andere kant groeit deze lijst van computers (zie jpg) naarmate banen veranderen. Is er een manier om deze lijst te "zuiveren"?
Ik heb al getest met "Lijst vernieuwen", maar het voegt alleen computers toe.
Bij voorbaat dank.
sans_titre.jpg
Hallo
Om een machine te verwijderen uit de lijst met computers die de taak kunnen uitvoeren, moet u de "Task Host Configuration" bewerken op de machine die u wilt verwijderen. Voor dit proces zijn lokale beheerdersrechten vereist.
Op de client: Klik met de rechtermuisknop op de PDM Blueberry in het systeemvak (op de klok)
Kies 'Task Host Configuration' (Configuratie van taakhost)
Selecteer de juiste kluis in de rechterbovenhoek
Verwijder het vinkje bij de invoegtoepassing die de taak(en) host waarvoor u de machine niet langer wilt vermelden.
Houd er rekening mee dat één invoegtoepassing meerdere taken kan hosten/uitvoeren, dus als u een invoegtoepassing uitschakelt, kunt u de machine mogelijk niet als host voor meerdere taken gebruiken.
Persoonlijk zou ik alle machines in de lijst laten staan - hoewel ik accepteer dat de lijsten behoorlijk lang kunnen worden!
David
1 like
Dank u voor uw antwoord. Helaas bestaan sommige posities in de lijst niet meer en kan ik deze optie niet meer uitschakelen.
Een andere manier?
Dit maakt het leven ingewikkelder!
SOLIDWORKS heeft hier een oplossing voor, waarbij een SQL-query wordt uitgevoerd om de database direct te bewerken. Als u contact opneemt met uw wederverkoper en hen vraagt naar Solution ID: S-069346, zouden zij u verder moeten kunnen helpen.
David