Hallo
Wat is het ideale formaat voor het overbrengen van SolidWorks-assemblages naar Microstation?
Is de compatibiliteit maximaal?
Bij voorbaat dank
Hallo
Wat is het ideale formaat voor het overbrengen van SolidWorks-assemblages naar Microstation?
Is de compatibiliteit maximaal?
Bij voorbaat dank
Ik gebruik SolidWorks niet, dus ik weet niet hoe Microstation assemblages kan ophalen, maar het is een zeer veelzijdige software die een beetje van alles herstelt en dat doet het goed. Het herstel zal waarschijnlijk gebeuren in de vorm van "cellen" (blokken) onder Microstation die kunnen worden gegroepeerd als een samengestelde cel.
Hallo @tous
Hier ben je dat @celine.l zijn souk heeft gezet door zijn vraag in verschillende iteraties te stellen, waaronder een blanco. (een licht wit, het moet worden gespecificeerd)
Het is dus toch een opgraving uit 2013, en daarom won @céline een voorselectie op de IGnobel 2020
;-) hihihi
Hallo, ik zou graag willen weten hoe ik het moet doen, op microstation V8i, om een enkel pdf-bestand te maken met meerdere A3-weergaven die overeenkomen met verschillende delen van een enkel tekenbestand. Momenteel maak ik verschillende A3-creaties in pdf door elke keer een hek te printen en vervolgens monteer ik ze tot één bestand, dat lang en saai is.
Ik ben een beginner op microstation en ik heb deze informatie niet gevonden op de doc of op de Bentley-site. Bij voorbaat dank voor uw hulp.
Hallo
De veiligste manier is om MicroStation PowerDraft te gebruiken.
Vriendelijke groeten