HALLO
U bevindt zich op een zelfhulpforum en niet op een Mycad-serviceplatform voor after-sales service
Hallo @Tous
In ieder geval is er in Mycad-tools blijkbaar geen how-to-tool voor het juiste gebruik van een forum.
Hoewel alle forums over de hele wereld
- Een korte maar expliciete titel
- In de hoofdtekst (wat niet de titel is voor het geval je het niet begrijpt) het probleem en de wegen die al zonder succes zijn verkend.
- Een beleefde formule aan het begin en einde van het bericht.
Vriendelijke groeten
Hoi allemaal
Ik verontschuldig me voor mij,
Ik ben niet gewend om forums te gebruiken, ik vind de oplossingen meestal zelf.
en zelfs voordat ik de hoofdtekst met de beleefde formules had gevuld, publiceerde ik deze helft van het verzoek. beginnersfout...
maar ik dacht toch dat ik wat wederzijdse hulp zou vinden en niet verplicht zou zijn om contact op te nemen met de dienst na verkoop voor een heel kleine vraag...
Vriendelijke groeten
Hallo
Welke versie van myCADtools gebruikt u?
Bij gebruik van EntityProperties moet alleen het symbool "Meetlint" worden weergegeven.
Sinds de laatste versie van 2020 is het niet meer mogelijk om meerdere "EntityProperties" MacroFeatures te genereren, dus u zou slechts één symbool moeten hebben.
Als u een technisch probleem ondervindt met een van de myCADtools-tools, raad ik u aan een ticket aan te maken via de knop "Support" op uw myCADservices-startpagina. Een zeer efficiënt team zal u kunnen informeren en helpen.
Maar je kunt inderdaad ook vragen stellen via het forum en leden van de community, ook zeer efficiënt, zullen je waarschijnlijk kunnen helpen.
Succes
Vriendelijke groeten
Hallo
en dank u wel mijnheer Savoyat, u verzoent mij met dit soort forums.
inderdaad, ik gebruik myCADtools 2019 en na een packandgo wordt het "meetlint"-symbool omgezet in een "macro"-symbool. En ik moet de entityproperties-functie voor elke kamer bewerken, zodat het "meetlint"-symbool weer wordt weergegeven.
Ik zal myCADtools 2020 downloaden
Hartelijke groeten