Waarom ik mijn vragen die ik zojuist heb gemaakt niet zie

Hallo

Wanneer ik een vraag maak, wordt deze niet weergegeven in mijn  vragen, maar alleen in mijn activiteit. Het zou veel beter zijn om op te volgen.

3 likes

Hallo, hetzelfde voor mij???? ...

En zelfs als ik de vragen beantwoord, als ik wil dat deze verschijnt, moet ik hem op 2x nemen.????

Zou het hieraan kunnen liggen:

https://www.lynkoa.com/en/node/1194412

Falen van het platform???

Fijne dag.

AR.

@+.

2 likes

Ik valideer, ik moet 2x antwoorden om het te zien, het is de grens.....

Ik heb de microbe al een tijdje

Laat de kracht bij het forum zijn, hij heeft het nodig.

2 likes

Zelfde probleem, je moet 2 keer heel regelmatig posten omdat de 1e mislukte zonder een foutmelding in te dienen.

En ook het probleem van taal die vanzelf verandert (schakelt over naar Engels of zelden naar Duits).

Het is best pijnlijk voor de 2 beestjes.

Misschien ga @Coralie hier doorheen en kan ik dit probleem bevestigen of kijken of het probleem algemeen is. ;-)

2 likes

Hoi allemaal 

Het is inderdaad een bug, die ik onmiddellijk meld!

Bedankt voor je feedback!!

Coralie

2 likes

Hallo

Ik heb net nog een keer geprobeerd om een vraag te beantwoorden, het werkt weer...

Goedemiddag.

AR.

@+.

1 like

Hallo

Het overkomt mij ook als ik er langer over doe om het antwoord af te maken. Maar ik heb een oplossing gevonden. Ik kopieer het bericht altijd voordat ik op publiceren druk. Dan plak ik het, als het nodig is, in het raam voor een nieuwe zending.

4 likes

@soring hetzelfde en terwijl ik de tijd neem om te antwoorden, overkomt dit me vaak! Aan de andere kant vergeet ik ook wel eens de tekst over te nemen en dat is het drama...

3 likes

Aan de andere kant, bij het beantwoorden van de vraag rebelotte, ging de taal terug naar het Engels:

Misschien omdat mijn eerste antwoord in het Engels was zonder het gezien te hebben?

Heel vervelend in ieder geval.

2 likes

Hallo @sbadenis @soring 

Hetzelfde probleem met mij dat ik heb gemeld, maar omdat ik speciale anti-trackingsoftware heb, gaven onze technische vrienden van Lynkoa en onze vriendelijke @Coralie de anomalie de schuld van deze software.

Zelfde truc als @Soring en zelfde ramp als ik het vergeet ;-)

Vriendelijke groeten

2 likes