Solidworks 2014: Variable Circular Repeat Trials: Kan het selectievakje Vary Sketch niet krijgen. Ik zag een tutorial van de creatieve workshop (tips: beluchter) waar je variabelen aanpast, maar ik ben te nieuw om te begrijpen; Hoe doe je dat? Bedankt
Hallo
Ik denk dat het de video is die je kan helpen:
https://www.youtube.com/watch?v=7Cg_Z_t6jGU
Er zijn een paar manipulaties uit te voeren in het register, maar niets ergs als het rustig en zorgvuldig wordt gedaan:)
Heel erg bedankt voor je snelle antwoord, ik heb deze tutorial al gezien, maar de wijziging van variabelen is me niet duidelijk, ik zal precies alles moeten opschrijven om daarna geen probleem te hebben!
PROBLEEM OPGELOST! BEDANKT!
Ik ben gewoon vergeten de gegevens op te schrijven die ik EERDER heb verwijderd! Wat een quiche!
Ik ging terug naar de tutorial voor het geval ik later een probleem zou hebben.....
- - Klik op Start.
- - Klik op het zoekveld rechtsonder.
- - Typ regedit in dit veld. Voer het in.
- - Wanneer de pagina van de Register-editor wordt weergegeven. Druk op CTRL en F op het toetsenbord.
- - Er wordt een zoekvenster geopend. Kopieer de volgende tekst: uiCirPatternDlg_copts plak deze vervolgens in het zoekveld.
- - Druk op de Enter-toets . Wacht tot het zoeken is voltooid.
- - Dubbelklik op de lijn die blauw is gemarkeerd.
- - In het venster dat opent. Druk op de Delete-toets met het toetsenbord.
- - Druk op de Enter-toets.
- - Verlaat het register.
- - Sluit Solidworks af en start het opnieuw op.
- - Geniet van :)
De manipulatie verliep dan vlot? :)
De manipulatie verliep dan vlot? :)
Ja, indien nodig kunnen we altijd de waarde van de variabele vinden.
Maar is het normaal dat deze box er niet standaard is? Zijn er nog meer van dit soort trucs?