Hallo
Ik heb een probleem met de uitgevouwen exemplaren die geen rekening houden met de stralen van mijn stempels
Wat doe ik dat " niet goed " is?
Dank u wel d av.
Hallo
Ik heb een probleem met de uitgevouwen exemplaren die geen rekening houden met de stralen van mijn stempels
Wat doe ik dat " niet goed " is?
Dank u wel d av.
Hallo.
Voor mij komt je probleem voort uit het feit dat je niet in " plaatwerk " werkt in de zin dat je geen kreukels hebt.
De stempelfunctie vervormt uw onderdeel (het rekt het materiaal uit)
Als je zeker weet dat je stuk is gemaakt door te vouwen, moet je in plaats daarvan 2 vouwen over elkaar maken of de functie " Van de haak " gebruiken.
OK bedankt.
Is er een functie waarmee ik de offset van 5,5 mm tussen de vlakken van mijn onderdeel kan regelen.
Als ik 2 vouwen maak, (met hoeken op 45°) weet ik op geen enkel moment de offset van de 2 parallelle vlakken.
Het wordt een gedoe om uit te zoeken hoeveel lg er nodig is bij de 1e laag om (bij de 2e laag) de offset van 5,5 mm te verkrijgen
Wat ik begrijp uit je uitleg: ik moet een " extrusie " maken met een schets die de offset van 5,5 bevat, toch?
Als gevolg hiervan vind ik het " een beetje onzin ": Ik vond het leuk dat deze offset een " parameter " is gedefinieerd door een " stempelen "
In dit geval moet u de functie " Van de haak " van de module " Plaatwerk " gebruiken
ok daarvoor, bedankt
anders zit ik op Catia en zijn het niet helemaal dezelfde iconen
Dus ik moet al mijn plaatwerkonderdelen opnieuw doen, argghh!
Hoi coin37coin,
Wees voorzichtig, het is Catia, niet SolidWorks, maar het is hetzelfde bedrijf... HIHIHHI
Hallo
Dat gezegd hebbende, betwijfel ik of het haalbaar zal zijn met de kantbank. Wat is de dikte van het plaatwerk?
Hallo, ik ben brunet_f's collega en antwoord voor hem (gestraft voor 19u door het forum...)
Dit is een 3 mm vel, vervormen ponsmatrijs.
Bedankt
Stempelen OK