Ik heb misschien geprobeerd om de locatie van de bestanden in "thread profiel" te veranderen, maar het verandert niets : @
Waarom verschijnt de iso niet in de Thread-functie? terwijl het zichtbaar is op alle andere functies
Goedendag,
Is het in de Europarlementariër of in de kamer, een zeefdruk zou goed zijn om beter te begrijpen.
Zie deze link
https://www.lynkoa.com/forum/modélisation-volumique/bibliotheque-de-filetage-vide
@+
Bedankt gt22, maar ik heb deze pagina al gelezen en mijn probleem blijft.
Het is nogal dringend! Het probleem kan liggen bij de bestanden op mijn harde schijf...
Dit is de functie die een "echte" volumedraad genereert (nieuw voor 2016).
Ik zal proberen de instellingen op te slaan en ze vervolgens opnieuw in te stellen om het oorspronkelijke pad te vinden (thuis vond ik dit op de locatie van de threadbestanden/profielen: C:\ProgramData\SolidWorks\SOLIDWORKS 2017\thread-profielen).
Wat verrassend is, is dat er niet veel keuze is:
De vraag (en uitleg) is hier al behandeld:
https://www.lynkoa.com/forum/autocad/ref-manquante-pour-ajout-taraudage-dans-toolbox
De weergave door deze functie is slechts een vereenvoudigde weergave.
en ja, geen koppeling met de "Drilling Wizard" database!
Precies stefbeno! Ik heb dezelfde keuze van draadtype. Wat mij intrigeert is dat dit niet het geval is voor mijn collega's...
Dank u allen:)
Ja, ik had deze communicatiedraad overgeslagen
bedankt @ Olivier
Ik was het die de vraag had gepost
En het is waar dat deze nieuwe functie niet veel meer brengt dan het visuele
omdat het onmogelijk is om de minste contactbeperking van de netten te creëren
Ik dacht stom genoeg dat ik op een veercompressie kon spelen
Resultaat van de rook en spiegels
@GT22: het is handig voor 3D-printen (ondanks de waarschuwing bij het starten van de functie)
@ludovic.zanco : Als je niet dezelfde keuzes hebt:
- Vergelijk het pad;
- Probeer het bestand te kopiëren (door het jouwe in het verleden op te slaan).
Je collega's moeten een aangepast bestand hebben.
Mijn probleem is opgelost.
Mijn Solidworks-gegevensbestand was verouderd vanwege een eerdere versie van Solidworks.
Dank u allen voor uw beschikbaarheid en spontaniteit!