Ik heb dit probleem zodra ik de tekeningen die ik maak op SolidWorks onder .PDF opsla. Inderdaad, zoals te zien is op de gelinkte afbeeldingen, in het gedeelte van de cartouche rechtsonder, verschijnt sommige informatie, zoals het adres van het bedrijf of het plannummer, niet meer op het PDF-formaat... Ik heb veel geprobeerd te sleutelen (verander de SolidWorks- of Adobe-instellingen, zet ze op standaard....) maar tevergeefs...
Als je het op papier afdrukt, is het dan hetzelfde en heb je je achtergrond veranderd in de achtergrond? Als dat het geval is, hebt u mogelijk de depoints-laag ingeschakeld als u die heeft.
Hallo, dus ik weet niet of het hetzelfde probleem is dat ik een tijdje geleden had, maar alles is weer normaal. Het kan een beetje anders zijn geweest, maar misschien is er ook een link met uw probleem.
Laat het me uitleggen, ik heb tekeningen in PDF gemaakt, maar onze leveranciers hadden bij het openen ervan slechts de helft van de informatie (alle teksten en offertes). Mijn collega kon ze openen zonder gegevensverlies...
Na meerdere zoektochten en informatie op forums die mogelijk een link hebben, heb ik dit gedaan :
Désisntaller toute sort d'abode reader.
Verwijder alles wat gerelateerd is aan en geïnstalleerd is met de PDF-maker.
Reparatie microsoft office (net gezien op een formum).
Een streek van ccleaner.
Adobe Reader opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb de PDF-maker niet opnieuw geïnstalleerd ...
Om iedereen te antwoorden: als ik het via solidworks print werkt het wel maar niet vanuit de pdf. Maar omdat ik de plannen via e-mail moet overdragen, is dat een probleem, want wanneer de anderen deze PDF openen, ontbreekt de informatie inderdaad, dus ik denk dat het Solidworks is die zijn werk doet om het formaat slecht aan te passen... En wat de achtergrondtekst op de cartridge betreft, alles is in "FORMAT", dus het is abnormaal dat sommige teksten worden weergegeven en andere niet...
Hier zijn de afbeeldingen voor degenen die ze niet kunnen openen:
Ik nam even de tijd voordat ik antwoordde om te doen wat je me adviseerde, Fab Camp. Helaas werkt het niet meer... Het lijkt erop dat het geen probleem is van de versie, maar van de formaatconversie. Want als IK een plan van solidworks opslaat, stoort het mij, maar als een collega het op zijn werkplek doet met hetzelfde plan, stoort het hem niet... Soortgelijk! Als ik mijn pdf lees die ik heb opgeslagen van solidworks, zie je de ontbrekende tekst op mijn computer maar ook die van mijn collega's... omgekeerd, de bestanden die door hen worden opgeslagen, kan ik openen zonder iets mee te nemen... om niets te begrijpen...
PS: Dit probleem overkwam mij op SW 2017, ik schakelde over naar de 2018-versie, denkend dat het gewoon een AD was die wegkwam met het buitensporige hacken dat ik deed, maar... Ik heb hetzelfde probleem met de 2018-versie...
Hallo, ik had een probleem, misschien ben je hetzelfde, toen ik het had afgedrukt met pdf creator werkte het niet, ik moest opslaan onder ... in PDF-formaat.
om de waarheid te zeggen, de tekstvelden in het titelblok zijn allemaal in "FORMAT" slap, wat ik niet begrijp is; waarom sommige van deze velden zichtbaar zijn (zoals de datum, de naam van de maker, de naam van het onderdeel, enz...) en andere niet... of er nog enkele waren die verschilden, zeg ik niet, maar hier...
Hallo G.,
Helaas gebruik ik geen PDF creator, maar direct ADOBE READER PDF om gewoon het plan te controleren zodra de opname is voltooid :s
Ik wil toch alle mensen bedanken die de tijd hebben genomen om me mogelijke oplossingen te geven, maar kunnen we zeggen dat ik in een softwarefout ben gelopen?... Ik hoop het niet^^
In de hoop op een wonderoplossing blijf ik niet ver van dit forum...
Als je geen PDF Créator hebt, raad ik je aan om het te downloaden, in ieder geval om een test te doen.
Het is gratis software waarmee u pdf's kunt maken vanuit de printinterface van elke software. Dus logischerwijs, als wanneer u afdrukt vanuit SolidWorks al uw teksten verschijnen, zouden ze moeten verschijnen door de Cretor PDF-printer te selecteren die na installatie in de lijst met printers verschijnt.
Ik heb het geprobeerd met Créator, zoals verwacht, er waren geen resultaten meer... Dus ik kom tot de gedachte dat er misschien een functie zou zijn om te controleren (of niet) op solidworks die dit probleem zou kunnen oplossen :s
Heb je het geïnstalleerd ? als je de manipulaties hebt geprobeerd die ik hierboven noemde en die voor mij hebben gewerkt, maar niet voor jou ... Eerlijk gezegd zie ik het niet. Misschien proberen om Solidworks te repareren, maar ik denk dat het ergens een karakterconflict is.
Hallo, wat zijn jouw versies van solide en kantoor??? Een update van het printerstuurprogramma kan dit zijn??? Zet alle instellingen terug naar standaard en start de tests opnieuw, soms is er een optie verborgen!?
Ik heb echt al je adviezen opgevolgd en ik heb ook al solidworks gerepareerd (na het overstappen naar SW 2018...) Ik dacht dat er gewoon een bekende knop was om dit probleem op te lossen, maar natuurlijk niet...
Hallo G.
Ik heb de 2016-versie van Office en de 2018-versie van SW (ik heb beide al opgelost ^^). Voor solidworks ben ik erin geslaagd om alle standaardinstellingen in te stellen, maar voor office is er geen "standaard" -functie :s, maar er moet zeker een ander probleem zijn, zoals een versiecompatibiliteitsprobleem, aangezien de cartridge een back-up is van oude versies van solidworks, nee?...
Goed nieuws voor mij, maar misschien ook voor al diegenen die hetzelfde probleem met hun software hebben, wij (een technicus van solidwoks) hebben de oplossing gevonden...
Het was in feite voldoende om het lettertype van het tekstveld te wijzigen en er een te plaatsen die op de computer is geïnstalleerd (bijv. Arial), als dit niet het geval is, wordt de opname .PDF niet correct uitgevoerd.
Bedankt aan iedereen die heeft bijgedragen aan deze vriend en ik hoop de volgende persoon te helpen die op deze onbegrijpelijke computersubtiliteit stuit.