Waarom verschijnt mijn cad-leren niet in mijn community?

mijn professionele Solidworks-licentie  zou me in staat moeten stellen om mijn cad Learning te gebruiken, maar dat doet het niet. Het verschijnt niet aan de linkerkant in het gedeelte Mijn gemeenschap zoals mijn collega's. Laat me alsjeblieft weten hoe ik het moet doen om te verschijnen.

Wordt bevestigd, maar MyCadLearning heeft niets te maken met de SolidWorks Professional-licentie ;

Om toegang te krijgen tot MyCadLearning heeft u MyCadServices Premium toegang nodig

Aarzel niet om contact op te nemen met uw reseller voor de juiste bevestiging van de licenties waarop u zich hebt geabonneerd.

2 likes

Hallo

Ik bevestig inderdaad dat u zich moet hebben geabonneerd op het myCADservices Premium-abonnement. Als uw bedrijf zich heeft geabonneerd op dit abonnement en u ziet geen toegang tot myCADlearning, dan komt dat omdat het e-mailadres dat u gebruikt om verbinding te maken niet dat van uw bedrijf is. Neem contact op met de beheerder van uw bedrijf op de myCADservices-website, zodat hij of zij u aan uw bedrijf kan koppelen. Of wijzig uw Lynkoa-account om een e-mailadres aan uw bedrijf toe te voegen (zoals uw collega's blijkbaar).

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo weer,

Je hebt 2 identificatiemiddelen: christophe.rabany en crabany. Ik raad je aan om contact op te nemen met de hotline zodat zij het probleem kunnen oplossen. Werkt het gebruik van het ID van een van je collega's?

Vriendelijke groeten