Waarom crasht SolidWorks bij het citeren van een elektrische route? (SLDW 2016 SP5.0)

Hoi allemaal 

Zoals mijn vraag aangeeft, word ik geconfronteerd met ultra regelmatige crashes van SolidWorks 2016 SP5, zodra ik een elektrische route wil citeren. Ik gebruik de tool nu 2 maanden (ik deed dit vroeger onder CATIA V5) en zodra de eerste coaxes waren getekend, verschenen er crashes, vaak na een offerte, wanneer SolidWorks mijn kabel omleidt.

We hadden het aan mijn oude HP Z400 toegeschreven, zo goed als ik kon, was ik erin geslaagd om de 40 kabels waaruit mijn project bestond te leiden.

In de tussentijd hebben we een HP Z240, zeer efficiënt (nog steeds meer dan mijn oude WorkStation), en heel eenvoudig, er verschijnt een crash ELKE KEER als ik een route in de schets wil dimensioneren!!
Gisteren was ik in staat om ongeveer tien Coaxes te bedraden, zonder ze te dimensioneren, behalve de lengtes van de freeshaaksegmenten (via het linker venster dat aanwezig is bij het maken van een routering), maar vandaag wordt het problematisch om niet te kunnen dimensioneren, tenzij je in een 3D-schets "op het oog" richt om botsingen tussen kabels te voorkomen, Ik heb geen andere oplossing en het zal uiteindelijk problematisch worden voor de realisatie van mijn projecten...

Dus ik wend me tot u en uw ervaring met de software om me te helpen met tests of procedures die moeten worden uitgevoerd om dit probleem te debuggen =)

PS: Mijn grafische kaart drivers zijn up-to-date, gedownload via de SolidWorks website.

Bij voorbaat dank voor uw interesse in mijn probleem.

Cdlt,

Hallo

Heeft u een diagnose va Solidworks Rx doorgegeven

http://help.solidworks.com/2016/french/solidworks/sldworks/t_solidworks_rx.htm

2 likes

Hallo, de Dagnostic Rx geeft niets bijzonders of alarmerends aan, zie afbeeldingen:

Bewerken: 

Ter info, ik ben er nog steeds in geslaagd om SolidWorks te laten crashen in de veilige modus (!!) door te reproduceren wat me meestal tot crashes leidt...

Uw stuurprogramma's zijn waarschijnlijk niet de juiste, omdat we op de site op geen enkel moment over versie 10.18 praten.

http://www.solidworks.com/sw/support/videocardtesting.html

1 like