Kan ik hulp krijgen bij het tekenen van mechanische onderdelen, metalen structuur en assemblages enz. voor een beginner?

hallo, mijn naam is cheikh, technicus in elektromechanica en ik ben een beginner, eenvoudig niveau  in soliworks en ik zou graag over de nodige tools willen beschikken om deze  software te gebruiken, bedankt voor je hulp zeer binnenkort. 

Goedenavond 

Er zijn veel tutorials op internet om de software te leren, van de basis tot zeer geavanceerde niveaus. Misschien moet je daar beginnen....  

Succes

3 likes

OK bedankt 

Raar, het is niet het beste antwoord dat ik zou hebben gekozen....

slt d.roger nou, ik heb per ongeluk het beste antwoord gekozen, want ik weet niet al te veel over dit forum, maar in ieder geval luister ik naar andere voorstellen.

1 like

Dit is inderdaad niet het beste antwoord. Het is maar een advies, want Solidworks is echt heel compleet als software. Het is best ingewikkeld om precies op je behoeften te anticiperen en je niveau te kennen. Door te beginnen met het bekijken van tutorials of webinars (verschillende bedrijven bieden ze aan) weet je wat je nodig hebt en kun je je vraag wat meer richten. Er zijn ook sites die gecorrigeerde oefeningen op Solidworks aanbieden.

Veel succes in je ontwikkeling

1 like

@Rpicard,

Mijn opmerking ging alleen over het kiezen van het beste antwoord, namelijk "ok, dank u" ...

Vriendelijke groeten

nou ik denk dat ik helemaal aan het begin ben in een deel van het ontwerp voor de intel Ik leer de kleine dingen te tekenen zoals een ballon, zowel een schroef als een moer hier is kw Ik denk dat iedereen is gegaan door het juiste gewoon dat ik soms  moeite om  vooruit te komen reden waarom ik om hulp vroeg is dat er niet zoals een boek voor dit documenteren en vooruitgaan of gewoon door het te doen, zal goed komen, ik weet het po echt

Het is op de 2011 versie, maar het zal er in het begin erg hetzelfde uitzien: zie HIER.

Vriendelijke groeten

1 like

Dank je wel Roger