Hallo
Ik zou graag de volgende weergave van de afmetingen met automatische toleranties willen hebben:
Want als we momenteel een tolerantie instellen, hebben we dit:
En hier zijn onze opties:
Bedankt.
Hallo
Ik zou graag de volgende weergave van de afmetingen met automatische toleranties willen hebben:
Want als we momenteel een tolerantie instellen, hebben we dit:
En hier zijn onze opties:
Bedankt.
Hallo
Verander de primaire precisie naar .12 en klik voor de lettergrootte normaal op tolerantie rechtsonder (niet zichtbaar op de schermafbeelding)
De lettergrootte is hetzelfde, het is de opname die dit effect geeft. Mijn probleem is alleen gericht op de nullen achter de komma.
Uw oplossing werkt, maar alleen voor het geval dat ik heb gepresenteerd, want bij de volgende opname moet de kans van 29.21 op de duizendste worden aangegeven en de tolerantie op de tiende.
Hallo
je moet naar je MEP gaan en rechtsonder is er een tabblad en je moet naar binnen gaan en wijzigen, zie PJ
Verander in dit geval hetzelfde als nominaal (wat overeenkomt met de kansen) en stel de gewenste waarde in. Voor zover ik weet, is het verwijderen van nullen op toleranties niet mogelijk als het twee cijfers zijn, het zal hoe dan ook twee cijfers weergeven
Nee, dat is het niet, want als ik 3 cijfers heb, werkt het niet en ook niet als ik één cijfer heb.
Ik zou graag willen dat ik beoordelingen in deze vorm kan hebben:
Ø38 ±0.1
Ø38,1 ±0,12
Ø38,12 ±0,123
Ø38.123 Overige
Bijvoorbeeld nooit met nullen aan de rechterkant.
Edit: @cyril, dus als ik het goed begrijp, is wat ik vraag onmogelijk? (Als dat het geval is, is het echt erg, want op inventor werkt het)
Sterker nog, wilt u dat het aantal cijfers van uw beoordeling evolueert volgens het aantal cijfers aan uw kant?
n cijfer => n+1 cijfer tolerantie ?
Het is niet onmogelijk, het is alleen dat als u ze handmatig typt, de ingevoerde waarde wordt weergegeven en het cijfernummercriterium zelf wordt gewijzigd. Tenminste, dat is het gedrag dat ik in 2014 heb.
Ik ben standaard ingesteld op .12 op rating en tolerantie (zonder ze aan elkaar te koppelen)