Hallo
Is het mogelijk om een precisie in te stellen op toleranties en afmetingen, zonder dat dit na elke ontkoppeling hoeft te gebeuren?
Bedankt.
Vriendelijke groeten.
Fred
Hallo;
U moet uw wijzigingen opslaan in uw sjablonen (de *... dot) van Solidworks, of in een nieuwe "Standaard".
… wat bedoel je met "Verbinding verbreken"... Solidworks online?
Vriendelijke groeten.
Hallo @Maclane ,
Bedankt voor je antwoord, uitloggen = elke keer als ik SolidWorks verlaat of mijn computer uitzet.
Cdt
Hallo @fred.
Het probleem is dat het wordt beheerd door de "documenteigenschappen". Dus, zoals @Maclane zegt, als je het opslaat in de sjablonen, is het een optie die geldig is voor alle nieuwe documenten.
Aan de andere kant, voor de oude documenten behoudt u de oude opties!
Behalve misschien om het basisplan/document opnieuw te laden?
Hallo
Omdat het in de .drwdot staat, verandert het niet wanneer je de basiskaart wijzigt.
Van mijn kant heb ik een macro ontwikkeld die deze instellingen wijzigt die zijn veranderd naarmate onze frames evolueerden.
Ik heb dus een macro die zorgt voor het bijwerken van de basiskaarten en het terugzetten van de instellingen naar franje voor bijvoorbeeld de verschillende notities voor de weergaven.
Ik heb hetzelfde type code in een andere macro tijdens opnames die controleert of de instellingen goed zijn (we gingen van Franse frames naar Engelse frames, dus ik moet alle detailweergave-ID's wijzigen...)