Bedankt voor de foto.
@Zozo_mp over dit type schroef praten:
Het kost niet veel.
Daar heb ik de foto bij Rabourdin genomen, maar hij is vrij gemakkelijk te vinden (Emile Maurin, Norelem)
Bedankt voor de foto.
@Zozo_mp over dit type schroef praten:
Het kost niet veel.
Daar heb ik de foto bij Rabourdin genomen, maar hij is vrij gemakkelijk te vinden (Emile Maurin, Norelem)
Grote hulp voor toekomstige simulaties. Ik zal dit testen in de volgende apps.
Nogmaals bedankt.
Voor de schroef ja, ik zie het heel goed. Dank jij ook.
Geniet van WE
Hallo.
Ik kom terug na deze simulatietest waar je me veel hebt geholpen.
Op advies van sommigen, zou ik graag willen weten hoe ik simulatiecursussen of andere over SW kan volgen. Het is een doel voor 2021 voor mij op het werk. Ja, ze willen graag dat ik deze RDM's kan maken, zodat ik hijswerktuigen kan ontwerpen. Bijvoorbeeld voor het extraheren van min of meer zware onderdelen uit productiemachines. Ter informatie, dit zijn geen onderdelen die honderden kilo's wegen, nee, maar ze zijn te zwaar om door een persoon te worden gehanteerd zonder op een dag uw rug of ergens anders te bezeren.
Dus wat moet je doen om dit "diploma" te behalen?
Alvast bedankt voor al het advies dat je me zult geven.
Fred
Mooi doelpunt.
Zonder indiscretie, wat is uw opleiding, uw ervaring (eigenlijk uw cv zonder de vakantiebaantjes en de namen van de bedrijven)? Het is gewoon om een idee te krijgen van je theoretisch technische achtergrond.
@Zozo_mp zal er waarschijnlijk beter over praten, maar ik geloof dat een grondige kennis van de theorieën van RDM een eerste basis is, daarna komen de theorieën van de eindige-elementenrekening.
dus ik heb een technisch baccalaureaat.
Ik heb meer dan 10 jaar als motormonteur gewerkt toen ik begon.
Daarna heb ik 10 jaar onderhoud gedaan, daarna nog eens 10 jaar als onderhoudsmanager en nu ben ik technisch expert.
Ik heb (op school) RDM gedaan op Baccalaureaat niveau. Ik ben niet verder gegaan omdat de schoolbanken niet comfortabel waren...
Is dit doel haalbaar of niet voor jou?
Hallo @brie_frederic
Bekijk de trainingen die Visiativ aanbiedt over het gebruik van Solidworks simulatie. Er zijn minimaal twee stages nodig om resultaten te behalen.
Twee stages van 3 of 4 dagen met een tussenpoos van twee maanden zijn voldoende voor degenen die al een solide professionele ervaring hebben. Daarna is het absoluut noodzakelijk dat u een simulatie heeft (bij voorkeur pro voor frequentieanalyses).
Veel succes wetende dat we hier zijn om te voltooien.
Vriendelijke groeten
Bedankt voor deze waardevolle tips.
Ik zal zien met Visiativ dan.
Nogmaals bedankt.
slts.
Fred