Wie zou mij een document kunnen bezorgen waarin de snelheid van een computernetwerk tussen een werkstation en een server is gespecificeerd voor solidworks
Zijn er voorwaarden "zoals grafische kaarten" voor netwerksnelheid (het is logisch dat een gigabyte netwerk beter zal zijn dan een 100mbit/s)
Hallo, voor zover ik weet geen vereisten voor het netwerk, het heeft vooral invloed op de openingstijd en de back-uptijd. Zelfs met een verrot netwerk zal het werken, het zal alleen langer duren om te openen. Wat niet helemaal hetzelfde is voor een grafische kaart, als deze niet compatibel is, zal deze in sommige gevallen helemaal niet werken.
Zoals u zegt, heeft een gigabit-netwerk de voorkeur als u begint met het openen van assemblages met meer dan 2000 componenten. Thuis hebben we voor elke tien werkstations een server met twee gigabit-kaarten, waardoor we comfortabel kunnen werken, zelfs als we ver verwijderd zijn van de prestaties van de lokale bevolking.
Nog een laatste advies, om vanuit het netwerk te werken, zijn we eraan gewend geraakt om assemblages te openen met alle interne onderdelen in alleen-lezen modus. Het vermijdt aan de ene kant conflicten tussen collega's, maar aan de andere kant win je een beetje aan het opslaan omdat er geen rekening wordt gehouden met een alleen-lezen deel.
Hoi, Tegelijkertijd, als het netwerk op 100 Gigabit is en de harde schijven van de servers 5400rpm zijn, zal het niet helpen.
Persoonlijk raad ik de SSD of 15000rpm schijf aan die wordt gebruikt voor solidworks-gegevens. De boekhouding voor excel werkt heel goed met de 5400....
natuurlijk heeft het de voorkeur om naast de 3Gb op het huidige model ook een server te hebben met sata 6Gb verbindingen (er is een verhaal van 6Gb kleur in rood maar de zwart en blauw, ik weet niet wie welke is)