Prezentacja i pytanie solidworks zagęścić złożony kształt

Witam wszystkich niezbyt aktywnych, ale wytrwałych ....

Pokrótce przedstawiam mój aktualny projekt (już 4 lata): jak najbardziej zgodne z przepisami zbudowanie alfy 33 stradale.

Pracuję nad tym projektem  od 4 lat i już dzięki niemu zdobyłem ograniczone umiejętności... na Solidworks.

podwozie jest całkowicie zaprojektowane, wszystko, co mi pozostało, to weryfikacja ograniczeń lub .... Jestem niekompetentny, ale znajdę kogoś, kto mi pomoże.

Mój obecny problem jest dwojaki...: Myślę, że 1. najprostszy problem; Nie mogę pociąć mojej reprezentacji 3D karoserii na "plastry  do wydrukowania", aby odtworzyć ją na przykład jako model w skali 1/3, a następnie w skali 1.

Myślę, że to mój drugi, bardziej delikatny problem..... Mam dostęp do drukarki 3D i chcę zweryfikować kroki mojego rysunku..... To w skali 1/18, potem 1/8...

Borykam się jednak z niemożnością pogrubienia moich powierzchni..... W celu wydrukowania ... W moim przypadku pogrubienie do 8mm pozwala mi drukować na ultimakerze2.

chcąc wydrukować tylko powłokę.... Mam oczywiście problem z szyciem z opcją tworzenia objętości, ponieważ jest dużo .... (okna wlotu powietrza .... itp.)

Wyobrażam sobie, że są to promienie lub inne segmenty, które są zbyt małe, które blokują łuszczenie się...

Przesuwane powierzchnie, na których pracują, ...

Dziękuję za cenne odpowiedzi.

DV

volume_mark83.sldprt
1 polubienie

Witam

Zaczynając od takiego projektu, prawdą jest, że nie jest to łatwe.

Wybór zastosowanych funkcji jest niezbędny do osiągnięcia pożądanego rezultatu.

Osobiście sięgnąłbym po tom, aby zaprojektować model do druku 3D. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale myślę, że powierzchnia służy głównie do reprezentowania "cyfrowo" skończonych modeli.

Dlatego radzę przerobić wszystko w dużej ilości. Ale mogę się mylić.

Jest to coś, co może zająć Ci trochę czasu, ale przynajmniej na właściwej stopie możesz doskonale sfinalizować swój projekt. =)